Kırıldım işte ey hayat tutan yok elimi boynuma sarılan yok her akşam tanımadığım bir hicran bilmediğim bir hüzün çalar kapımı...
Çare değil beklemek ey kalbim çare değil unut onun bakışını, gülüşünü dokunuşunu unut gelmiyor işte ölümüne özlediğin yıllarca yolunu gözlediğin hayalini herkesten gizlediğin gelmiyor işte...
Bilemedim, kimseye olduğundan fazla değer verilmeyeceğini sevgiyi hak etmeyenin sevilmeyeceğini bir sevda rüzgârıydı esip geçti de... bir masaldı sevdim bitti de... unut onu kalbim unut alnımın karasını bağrımın yarasını unut
Kırıldı ağacımın gönül dalları uçup gitti umut kuşlarım sevgiden ördüğüm duvar da yıkıldı hayatın elinde kara bir gül batırıp duruyor dikenlerini canıma... yüreğimde uçurum yaraları gözlerimde sessiz sızılarla dipsiz uçurumların koynunda ayazlar üşütüp durur tenimi her gece...
yitirmiş mevsimler rengini ömrümde içimde bütün arzular tükenmiş önümde dağ dağ yalnızlıklar yalın ayak koşuyorum şimdi kara kışlara ayaklarım kan- revan içinde... unut onu kalbim unut tatlı sözlerini deniz rengi gözlerini ondan sana hayır yok
Çağırsam duymuyor almıyor beni bu kuytudan ah!? dinler mi anlatsam derdimi dağlar? eser mi rüzgar? alıp götürür mü sesimi sular?
Ah! Kalbim ne kadar haykırsam, duymuyor sesimi kimse uçurumlardan başka tutmuyor elimden yalnızlığımın sabıkalı ihanetler tutmuş yol başlarını her akşam içimde bir maral ağlar
Fırtınaların öfkesine yazıp aşk fermanını cehennemler uzatarak uçurumlara derin bir vadide idam ettim kimliğimi kimse bilmiyor...
Unut kalbim onu unut varlığını yokluğunu unut ondan sana hayır yok
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unut Onu Kalbim Unut Onu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unut Onu Kalbim Unut Onu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sağlıcakla