Bir eskici dükkanına bırakıp hüzünleri kapılara, evlere vurup kilidi , bu şehri, bu sokakları terkedip gidelim gidelim buralardan gidelim dostum bağlayıp atımızı bir han duvarına gidelim...
"Bu el bize yaramaz"
Öpüp yanaklarından gözyaşını sevdiğimizin koyup yüreğimizin üstüne sevdamızı gidelim... sıyrılıp kininden düşmanlığın , bencilliğin kirinden arındırıp kalbimizi. incittiğimiz her ne varsa helallaşarak hayat haya etmeden hayallerimize gidelim...
varsın anılar ardımızda yağmur olsun, dolu olsun sel olsun, boğulsun dipsiz deryalarda gidelim bizim olmayan bu şehirden baharı saçlarından öpme aşkına , yağmuraşkına, gülaşkına gidelim
Bu acımazlıklara, bu insafsızlıklara, bu vefasızlıklara dayanmaz bu yürek haydi kalk gidelim daha fazla yıkılmadan, kırılmadan, savrulmadan yalan kuyular yutmadan benliğimizi kirli kanallara katmadan ömrümüzü hırsın, bencilliğin, kahpeliğin ve tasanın olmadığı bir yere gidelim...
Gidelim üşümeden yüreğimiz bir dağ başına mesela hoş geldin desin bir ala geyik merhaba desin bir çiçek bir kuş ötsün bir dal gülümsesin rüzgarlar bizim için essin, bizim için doğsun güneş pınarlar adımızı seslensin ışıldayan sular adına ve aşkına gidelim...
Hayat ağlamak değil dostum nefes nefes içine çekmek şiir şiir sevişmektir hayatla önyargısız, koşulsuz ve hesapsız yeryüzündeki sevgiaşkına gidelim
Dağlara vursun çağrısı aşkın türküsü hayatın duygusu özgürlüğün ve kendi kendinin anlamı ve nedeni olan bir güzellik içinde. gidelim şiirin ve aşkın aşkına gidelim
Yaklaşırken bahar nefes nefes kekikler yeşerirken, keklikler öterken ışıldayan sular aşkına gülümserken ay serilirken mavi göklere sabahın ak yıldızları hayatın türküsünü söyleyelim rüzgarlarla bize göre değil bu kirli maviler riyakar ilişkiler topla yüreğini gidelim burdan gidelim kendimizle olmak aşkına gidelim vefa aşkına, dostluk aşkına gidelim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidelim üşümeden yüreğimiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidelim üşümeden yüreğimiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.