(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilirim ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilirim ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendi için yazan var, toplum için yazan var. O değil de. Bu resimdeki kardeş kim? Benim yazarım yere doğru bakıyodu, bu sürekli gülüyo:) Saygılar sayın yazarım.
Ana! Gençmişsiniz ya hu! Ben de oğlunuzdan falan bahsedince orta yaş üzeri biri görüyodum sizi, ondan saygılar falan diyodum:) Neyse kimseyi kırmadan aynı çizgide yürüdüğünüz ve sitenin kafe işletmecisi olduğunuz için aynen devam:) Saygılar sayın yazarım:)
Her yazan dediğiniz gibi "kendisi için yazıyor", hakikat olan bu aslında...
Bundan mütevellit hiç kimsenin ama hiç kimsenin şevkini kırmaya kimsenin hakkı yok diye düşünüyorum.
Yazı kısa; ama üzerinde konuşulacak güzel bir konuyu içeriyor... Zaten edebiyatta aranan da bu değil mi: az sözle çok şey anlatmak...
Yazınızı ve zat_ı şahanenizi kutluyor, saygılarımı sunuyorum...
Esen ve şen kalınız...
Sevgi ve saygıyla...
edibahmet31 tarafından 12/20/2011 1:16:34 PM zamanında düzenlenmiştir.