felek gün çalıyor çalsın düm-belek telek can deliyor oynaşır şelek melek idi hayta o şimdi kelek şarapçı keş agop loş meyhanesi demlenir zerhoşlar heyhey hanesi
…
şarapçı keş agop boş meyhanesi alemde zerhoşlar mezar-hanesi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
felek gün çalıyor çalsın düm-belek telek can deliyor oynaşır şelek melek idi hayta o şimdi kelek şarapçı keş agop loş meyhanesi demlenir zerhoşlar heyhey hanesi -----------------------
*)*..teori: duble uyak U2=[axi’axj-bb] Denklem tamam yani.. Ne yandan baksan erenler, uyanık geçinirler. Agopûn meyhanesinde demlenenler le, demlenenleri görenler, keşler şarapçılar, kelekleşen melekler, umursuz ayyaşlar...
şarapçı keş agop boş meyhanesi alemde zerhoşlar mezar-hanesi
Türkiye Türkçesinde ZERHOŞ, Emirdağ Afyon Yozgat. ağızlarında SARHOŞ anlamında kullanılır...
Ne diyeyim arkadaşım, denklemi çözmek bana cebir dersini anımsattı... Bilinmiyenlerin hesabı, şairinden sorulur.. Anahtar ve anahatlar elinizde.. Beni onca zorladı ya, harikasın arkadaşım.. Takdirlerim çokça...
yeniden görmek şiirlerinizi okumak ne güzel hoş geldiniz değerli şair Hasan dost teşekkürlerim hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygımla hep selamlar...
sağolasınız Mustafa dost teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair dost çakırgül..:) sevgim saygım selamlarımla..
felek gün çalıyor çalsın düm-belek telek can deliyor oynasın şelek melek idi hayta o şimdi kelek şarapçı keş agop loş meyhanesi demlenir zerhoşlar heyhey hanesi
…
şarapçı keş agop boş meyhanesi alemde zerhoşlar mezar-hanesi
sabiha *)*küçüktüfekçi
Değişik bir şiir, hoş dizelerdi şairimizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair türkmendağlı dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız Mehmet dost teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair ..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Nurettin dost..:) sevgim saygım selamlarımla..