(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
∞ paradoks ∞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
∞ paradoks ∞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç bir şeyin aynı anda oluşamadığı (değişemediği) düşünülürse absürd denebilecek taleplerin kaç insan yılına mal olacağı hatta olup olamayacağı paradokstan ziyade, Kaos-Karmaşa sözcüklerine (leriyle) esas yanıtı (verir) cevaptır.
Kurduğum yukarıdaki cümle gibi paradokslar ise, her hedefe aynı sözcüklerle betimlerle başlamayı değil başkalaşan çıkışlarla ''İroni'' oluşturmayı önceler.
Ki paradoksal önermelerin şiir aracılığı ile yapılandırması fikri gerçek amacına ulaşsın.
Çoğaltılabilir dil kullanımına açık bu sayfada bulunmaktan ve bu yüzden şımarık ve ukala bir okur gibi görünmekten yeterince memnunum
Sevgili şair bunca kalabalığıma en şekerlikli yanıtlarını hazırlayacak onu da biliyorum :)
-Ekol üssüne bir selam-
wewin tarafından 7/26/2012 1:52:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsanoğlu nankördür, dahanın dahasını isterler.. doksandokuz'u veren Allah; yüz'ü de, verir derler bi şekilde .. Eee! Gözün karnı yok.. Doymaz körolası.. Canımsın. Harikasın! Çok beğenilerimle...
sağolasınız değerli dost teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız sevgili Sema..:) sevgim saygım selamlarımla..
baktı imrenerek yine Sabiha Küçüktüfekçi'nin şiirine bu şiirse benim karalamalarım ne dedi kendine? bilmem sayısı unutulmuş kez, yine hayran oldu sonuç mu sizce ? vazgeçilmez şairemsiniz:)
harika gönüllü rıkya sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
kelekleşti melekten üstün insan saçmalamaktan yoruldu zahir özünü özledi...:))
teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Utopia dost...:) sevgim saygım selamlarımla..
ne güzelsiniz sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız Emine dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
ömrü keşkelerle doldurmadan kadere rıza gösterip,sabrın otağında saadet kevkebini gözemek gerekiyormuş. farklı ve güzel bir çalışma. selam ve saygılar.
On zenci ve bir beyaz bir gün yolda giderken bir şişe bulmuşlar.
Şişeyi evirip çevirirken içinden pufff diye bir cin çıkmış.
-Hepinizin bir dilek hakkı var dileyin demiş.
Sırayla başlamışlar 1. zenci: ben artık beyaz biri olmak istiyorum demiş ve anında beyaz olmuş 2. 3.4.5.6.7.8.9.10. zenci de beyaz olmak istediklerini söylemişler.
çok hoş Allah da sizi güldürsün sevgili cânâ teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız Allah da sizi güldürsün dost teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair dost savrulmalar..:) sevgim saygım selamlarımla..
Kim bilir? Kim bilir? Kim bilir? Bu kadar anlamı bir şiire sizden başka kim yükleyebilir?
Bilse bilse o bilir O en iyisini bilir O alâsını ve güzelini bilir Biz sadece kendimize özelini biliriz. Kendimize özgü anlamları hayata yükleyebiliriz...
Mükemmeldi, değişikti, yine çok ilgi çekti, güzellikti; şiirdi...
Tebrikler Sabiha hocam, selam sevgi ve saygılarım ile...
mükemmel olan gönlünüz sağolasınız değerli hocam teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Hiç bir şeyin aynı anda oluşamadığı (değişemediği) düşünülürse absürd denebilecek taleplerin
kaç insan yılına mal olacağı hatta olup olamayacağı paradokstan ziyade, Kaos-Karmaşa sözcüklerine (leriyle)
esas yanıtı (verir) cevaptır.
Kurduğum yukarıdaki cümle gibi paradokslar ise, her hedefe aynı sözcüklerle betimlerle başlamayı değil başkalaşan çıkışlarla ''İroni'' oluşturmayı önceler.
Ki paradoksal önermelerin şiir aracılığı ile yapılandırması fikri gerçek amacına ulaşsın.
Çoğaltılabilir dil kullanımına açık bu sayfada bulunmaktan ve bu yüzden şımarık ve ukala
bir okur gibi görünmekten yeterince memnunum
Sevgili şair bunca kalabalığıma en şekerlikli yanıtlarını hazırlayacak onu da biliyorum :)
-Ekol üssüne bir selam-
wewin tarafından 7/26/2012 1:52:06 PM zamanında düzenlenmiştir.