(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAĞRIMDAKİ DELİK'TEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAĞRIMDAKİ DELİK'TEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirime yaptığınız yorumdan bu işi bilen biri üstad olduğumuzu hissetim sayfanıza bir göz atayım dedim atmaz olaydım deryaya düştüm :)) birbirinden güzel değiş ve türkü tavrındaki şiirlerinizi heyecanla okudum iyi ki varsın üstadım selam ve sevgilerimle
( şiire yeni başlayan dostlar bu üstadımızı takip etsinler hepimizin öğreneceğimiz çok şey var)
Bir solukta su gibi okudum öğreneceğimiz çook şey var biliyorum okudukça anlıyorum hep etrafımızda olun kaybetmeyelim ki bizler de sizler gibi olabilelim.
.............. Bir sıcak bakışa oldum aldanan Can kurban dediğim olmadı cânân Öyle bir ateş ki sinemde yanan Girsem de, soğutmaz dereler beni.
Gülemem yüreğim kahır dolmuşken Fidanım kurumuş, gülüm solmuşken Sılamın dört yanı gurbet olmuşken Hangi gurbet ister, nereler; beni.
Sallanır dünyada direğim artık Sanmam ki kimseye gereğim artık Gerçek dostu özler yüreğim artık Sıkmaya başladı buralar beni. . Ağzına, yüreğine sağlık. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
Bağrımdaki delik keder yırtığı Her of çekişimde aralar beni; Gönül heybemdeki sevda artığı Değdikçe sineme yaralar beni. ==================
Kader kader olalı böyle yazmadı, Okudu yazdı da ezber bozmadı. Sevda çiceği kurudu yine tozmadı, Değdikte sineme öldürür beni. HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Mustafa Hocam...
Sevgili Kardeşim, değerli edebiyatdefteri.com şairi Sayın: ♥♥♥Mustafa Sade♥♥♥
Ustalıkla yazılmış akıcı ve muhteşem bir eser.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor.
Duygu, emek, sabır ve hünerle ortaya çıkardığınız nadide eserinizi tebrik ederken; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Sevgi ve saygılarımla. Yorum + Favori + Tam puan.
Her şeyin en güzeli sizi ve sevdiklerinizi bulsun efendim.
Sallanır dünyada direğim artık Sanmam ki kimseye gereğim artık Gerçek dostu özler yüreğim artık Sıkmaya başladı buralar beni. ****************** Karamsarlığın resmiydi şiir. Belliki kırgın yürek ve de isyanda.Mısralarda yankılanan sa, buruk acı misali tat ,anlamında... Yani kısaca, muhteşem hüzün, böyle dile getirilebilirdi ancak.. Efendim, takdirlerimle.. Kutluyorum usta kaleminizi...
dostlar dostunu özler yürek sayfa her dem şiir tebriklerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Mustafa dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Gülemem yüreğim kahır dolmuşken Fidanım kurumuş, gülüm solmuşken Sılamın dört yanı gurbet olmuşken Hangi gurbet ister, nereler; beni.
Sallanır dünyada direğim artık Sanmam ki kimseye gereğim artık Gerçek dostu özler yüreğim artık Sıkmaya başladı buralar beni.
Dünyadan bezmek için çok sebep var insanoğluna, o karamsarlık anında hep yürek Allah'a kavuşmak ister, bilir ki en adil merci onun yanı, adaletsiz dünyanın çarkında dönmek için sabırlar tükenmiştir artık.
Yüreğinize sağlık Mustafa hocam, yine çok tatında bir yürek sesiydi, yine etkiliyici, gönülden kutluyorum değerli kaleminizi. Esen kalınız..
Bu çalışmanızdan da o türdendi.
Yürekten tebrikler hecenin ustasına.