(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
varsağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
varsağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikuladeydi sevgili arkadaşım her zaman ki özge güzelliğinde .
Kalben kutlarım değerli dizelerinizi.Farkını fark ettiren ender usta şairemin sayfasında konuk olmak her zaman ki gibi çok güzeldi.Teşekkürler paylaşım için.
Selam ve en içten sevgimle.
Şükran AY tarafından 1/29/2013 1:39:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sanmayın zamane hep böyle yürür. Bakarsın bir yerde, bir çomak sokan olur. Düzen bu, durmaz ki böyle yerinde. Bakmış tepedekiler, yerin dibinde. İnşallah, der gibisiniz. Yürekten teşekkürlerim ile nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
"Balbalında gül açmaz mı // Çok güzel. Top mermsi : Gülle-> gül ile"
hocam helal olsun söylerken oluşan gizil vurguyu da yakaladınız ya (ki herkes yakalayamaz) bu musiki kulağınızın ne kadar iyi olduğunu gösteriyor ve tabii yorum gücünüzü de
sağolasınız iyi ki varsınız değerli Şaban hocam teşekkürlerim hayata kattığınız cümle güzelliklerinize...) sevgim saygım selamlarımla..
çok zarisiniz de_soulmate..:) sağolasınız dost teşekkürlerim hayata kattığınız cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair..:) sevgim saygım selamlarımla..
gönlünüzün güzelliği sağolasınız Seyit Kazım dost teşekkürlerim hayata kattığınız cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair..:) sevgim saygım selamlarımla..
halk edebiyatından bir sunumdu bir bayanın ağzından varsağı susa kükreye devam sağolasınız Meryem dost teşekkürlerim içten cümle güzelliklerinize iyi ki varsınız değerli şair dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
artık hem manasını unutmam hem tadığını dedimya su içmeye geliyorum sayfanıza
sevgimle...