bitişken ve ayrışık ve her şey sudan h2o sihr-i yed ve sıhriyet ve nesep su-kandı izalosyon bandı x y rahim duvar dipleri aşk birim alak-tan ölçü darbe etkili sülük can kurtları
kuşlar e e leylek dönecek çiçeklerin güzelliği eksik diye değil dna bozulmamışsa eğer kurdu etkisiz kılan sevgiler yeşerecek nurşen gönül ki sönmez ışık kim kıldı neşet yeşilimtırak mavi boynu kırmızı ispinoz palearktik hayatta adamdır irade gücüyle
maddeci manasız çaba evrende şerri şer d(o)uymuyor mu insan tohuma tohum gerçeğin dirilişi damla damla bir dam/la evren
tükenmez ümidin turab başlangıç olur zaman gitmem gerek ülkesi hiçbir küreksiz her gemi kabre koşuşan bir hatırlatma değerini bulur yankısı hiçliğin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gönül deryanızdan çağlayıveren anlam ummanı ne muhteşem dizeler
teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli bilgi sevi dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız özü sözü güzel değerli hocam şanssınız..:) sevgim saygım her dem selamlarımla..
sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız zaralıeren dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız haysah dost teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız lasainte dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız değerli hocam teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız ..:) sevgim saygım selamlarımla..
sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız algos_penthos dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
İnsan ın varlığına şiirsel dille açıklama çabası ve arkasında ki hikmeti anlatan düşündürücü bir çalışma... Maddi kaygıların insanlığı getirdiği çatışma ortamı eleştiriliyor.. Savaş yerine barış ve sevgi dili geliştirmemiz öğütleniyor.... Gerek mesajı ile gerek muhteşem şiir dili ile müthiş bir çalışma... Çok ama çok güzel....
sağolasınız Sinan dost teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Sayın KÜÇÜKTÜFEKÇİ derişik bir yazım sınamasıyla ürettiği şiirlerde hem giz'leri yoğunlaştırıyor hem de onları çözmeye yardımcı olacak şifreleri de sezdirmeye çalışıyor.
Özgün retorik yaratımlarla... Deneysel şiirde bireysel bir sıçrayış kararlılığıyla. Kutluyorum.
sağolasınız Necdet hocam teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli hocam şanssınız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
sağolasınız ilhami dost teşekkürlerim hayata kattığınız sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair..:) sevgim saygım selamlarımla..
As'la anlam katmaktır görevimiz
Ne var ise sende var aslâ yitmez
Evren biziz, duyan biz, gören biziz
Damla suda fırtına kopar mı kopar
İnsanoğlu aslına tapar mı tapar
Her zerreden yepyeni bir evren yapar
Koskoca kain/atın öz/etiyiz...
SaygıdeğerSabiha hocam, okuyunca dilim çözüldü aniden ve gönülden akanları sayfanıza bıraktım.
İyi ki gönlü temiz, elleri kâlem tutan, ulvi duyguları sonsuzluğa aktaransınız...
Herdem sevgi saygı ve selamlarımla.
Esenlikler içinde bol esinler dilerim...
Sağlıcakla kalınız..