Gül goncası açılır nâr’ı irem bağından Misk-ü amber saçılır öptükçe dudağından Efsun olur büyüler ol nigâhı ol yârin Misk-ü amber saçılır öptükçe dudağından
Şeyda bülbül zâr eder gülzârın otağından Aşk nağmesi dem tutar yârin lâl dudağından Efsun olur büyüler ol gamzesi ol yârin Aşk nağmesi dem tutar yârin lâl dudağından
Sabiha *)* Küçüktüfekçi güfte-2009
Beste: H. Cemil ŞENSEVER Makam: Uşşak Usûlü: Düyek her türlü telif hakları şair ve bestekâra aittir.
beste ve seslendirme için çok değerli sanatçı dost sayın H. Cemil ŞENSEVER’ e yürekten teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. amber-i aşk...*)* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.. amber-i aşk...*)* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gül goncası açılır nâr’ı irem bağından Misk-ü amber saçılır öptükçe dudağından Efsun olur büyüler ol nigâhı ol yârin Misk-ü amber saçılır öptükçe dudağından
Şeyda bülbül zâr eder gülzârın otağından Aşk nağmesi dem tutar yârin lâl dudağından Efsun olur büyüler ol gamzesi ol yârin Aşk nağmesi dem tutar yârin lâl dudağından
Şiirde yorumda güzeldi yüreği güzel sabiham kutlarım selam ve dua ile..
Nefiss..yorumcuda çok başarılı..Saz olarak sanırım tambur çalınıyor..yanlışmıyım...Ama güzel mest olmuş hal ile az daha durayım..Kapı dışarı edilmeden:)
hoş geldiniz değerli şair dost teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız eşsiz ışıltılara..:) çalışmalarınızda başarılar mutluluklar.. sevgim saygım selamlarımla..
varlığınızla onurlandırdınız teşekkürlerim hayata kattığınız eşsiz güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair yazar Celal dost..:) sevgim saygımla hep selamlarımla...
Kutlarım Sabiha dostumu mükemel bir şiir okudum kaleminden yorumuyla etkileyci bir eserdi..Yolun açıkeserlerin bol seven yüreğinle daim ol temennilerimle,kalsağıcakla..
Güfte içimi bir hoş yaparken, yorum da ruhumu dinlendirdi....Muhteşem bir çalışma olmuş... Sizi ve sayın bestekâr'ı gönülden kutluyorum... Yüreklerinize sağlık....
Şimdilik sadece okuyabildim şiirinizi. Eve gidince dinleyeceğim inşallah. İçinde iki Usta'nın yer aldığı bir eser için sabırsızlanıyorum. Saygıyla selamlar. İyi bayramlar.
teşekkürler sevgili Atilla değerli şair dost...sizin o güzel bestelerinizi de dinlemek bizlere nasip olur inşallah ..:) sevgim saygım her daim..selamlarımla...
Bu mükemmel dizeleri bestelemek bana kısmet olmuş ne mutlu...
melodisi içinde olan son derece anlamlı ve kendi içinde muhteşem bir ahenk barındıran bu güzelim dizeleri yazan değerli dost sn. Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ'ye gönül dolusu teşeşkkür ve tebriklerimi iletiyorum...
ayrıca şarkıyı dinleyip beğenilerini ifade eden tüm değerli üye dostlara da teşekkürler... selam,sevgi ve saygı ile...
rıfati tarafından 11/29/2009 11:43:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
ne güzel udi ne güzel ses ne güzel yürek ne güzel dost..gerçek bir sanatçısınız her yönüyle..ve sanat için şansınız...iyi ki varsınız...değerli dost iyi ki..ilhamınız bol olsun...
sevgim saygım her daim...teşekkürlerimle... selamlar...
teşekkürler saygıdeğer dost sayın Celal Çalık.. sizinden de ud dinlemek isteriz birgün..varsa bestelerinizi...:) edebiyat defterinin bizlere armağanısınız...iyi ki varsınız...iyi ki... sevgim saygım her daim...selamlarımla...eşinize de.. mutlu bayramlar...
Gül goncası açılır nâr’ı irem bağından Misk-ü amber saçılır öptükçe dudağından Efsun olur büyüler ol nigâhı ol yârin Misk-ü amber saçılır öptükçe dudağından
Şeyda bülbül zâr eder gülzârın otağından Aşk nağmesi dem tutar yârin lâl dudağından Efsun olur büyüler ol gamzesi ol yârin Aşk nağmesi dem tutar yârin lâl dudağından
Çok güzel bir şiir ve çok güzel bir seslendirme. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
eski şiirimizin rüzgarıyla yazdığınız kıymetli mısralar bestelenmeyi bekler gibi... okundukça tabiki türk sanat musikisine insanın hayranlığı da artıyor
Gül goncası açılır nâr’ı irem bağından Misk-ü amber saçılır öptükçe dudağından Efsun olur büyüler ol nigâhı ol yârin Misk-ü amber saçılır öptükçe dudağından
Şeyda bülbül zâr eder gülzârın otağından Aşk nağmesi dem tutar yârin lâl dudağından Efsun olur büyüler ol gamzesi ol yârin Aşk nağmesi dem tutar yârin lâl dudağından
değerli hocam son günlerde maşallah ilham perileriniz faaaliyette, güzel bestenizi kutlarım, güfte de çok güzeldi..her iki siz değerli dostu kutlarım,sevgi ve saygımla, selamlar, hayırlı olsun...selamlar..iyi bayramlar...
İlk defa sayfanıza uğruyorum ve ilk dinlediğimde bu yorumda bulunduğum eseriniz. Söz,his ve yorum ile eşsiz bir hediye olmuş bizlere..
Kutluyorum ve çok beğendiğimi tekrar ve tekrar belirtmek istiyorum.