Ve gözlerin gelir aklıma Düş yarası, katran karası, bulut sancısı Oynatırım gecenin bir yarısında Firari acılar akıllara zarar...
Zift bulaşığı şafakların İhanet selamlarına eşlik eder martı kahkahaları... Gıcırdayan dişlerimin arasından tıslıyorum adeta Gülmeyinnn... gülmeyin artık bana...
Zemheri yemiş sol yenim sıtma nöbetinde Saklanacak kırık kol da kalmadı yen içinde Sarı humma dedikleri bu olsa gerek Az sonra biter bu işkence...
Topal bir sevdanın eteklerine tutunurken çaresiz Koltuk değnekleri elimde kalakaldım
Beynimde devrim niteliğinde düşünceler Terörist eylemler hazırlığında kalbim Az sonra ha koptu ha kopacak kıyamet Darmadağın saçılacak dört bir yana kelimeler Hece hece Paramparça...
Arafat’ta buluşurken ruhumla bedenim Mina’da yedi fiske taş salladım gölgene Tekrar tekrar tavaf ederken gönül Kâbemi Tek tek kırdım adı senli olan putları...
Aklımın nakliyesine yükledim senden kalan ne varsa Tıpkı senin sattığın gibi... Boy gösterecek haraç-mezat köle pazarlarında İpotek koyduğun anılarım Ederi kaç para...
İşte o gün... Küçücük bir ilanla yazılacak adım Yerel bir gazetenin sekizinci sayfa haberinde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞLERİMİ KAYBETTİM HÜKÜMSÜZDÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞLERİMİ KAYBETTİM HÜKÜMSÜZDÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne zaman biter kalbimde fırtına, ya dinmez de kalırsan öylece yanımda yarım yamalak, hiç mutluluğa ermemiş belki de gerçek sandığım oyundu bende, ağır adımlarla yürüyorum artık, telaş yok yüreğimde... öğrettin ya yangınların ansızın vurgunlarını, şimdi ellerim yokluyor her geçtiğim histe, imzaladım bütün sözleşmeleri biliyorsun senindir bu serseri, ne zaman biter bu vaktin azap sahnesi, yok mu vuslat sonraki perdelerde, boşa mı geçti bu ömür sensiz seninle gibi...
yüreğinize sağlık sevgili asimaral, adınız gibi şiiriniz de cenke çıkmış sanki... tebriklerimle.
5 Tam puan. Sevgili Kestelli'nin bıraktığı Beyaz Kurdela'nın yanına Kırmızı Kurdela bıraktım, sevgimden. Şiiriniz çok güzel ve hak ediyor çünkü. "Sayenizde Kelimeler Diyarı'ında dolaştım ve içeriğini yaşadım" diyorum, ÖZlemce...
Küçücük bir ilanla yazılacak adım
Yerel bir gazetenin sekizinci sayfa haberinde
Düşlerimi kaybettim
Hükümsüzdür...
aklımda tutarım... kutlarım...