Bir palyaçoyu ben diye öptüm Etrafımdaki her şey ve herkes gitti Bir ben kaldım orta yerinde hayatın Yorgun ve çırılçıplak... Önce maymun olduğum söylendi Sonra üç maymunu oynamam !
Görmedim... Bilmedim... Sevmedim...
Yüreğimin liflerini Cımbızla koparan Anlayışsız yâr Bana haksızlık ediyorsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Palyaço şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Palyaço şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir palyaçoyu ben diye öptüm Etrafımdaki her şey ve herkes gitti Bir ben kaldım orta yerinde hayatın Yorgun ve çırılçıplak... Önce maymun olduğum söylendi Sonra üç maymunu oynamam !
Çok nefis orijinal tespitler, harika bir anlatım ve nadide bir eser ortaya çıkmış. Tebrik ederim kardeşimi.
... ... çileyele örülmüş bir hırka üzerinde ... ve bir maskenin ardında şair ... içinde kopan fırtınaları ... sessiz avazıyla ... haykırmış alabildiğince !...
... beğeniyle okudum üstadım, samimiyetimle ... sevgi ve saygılarımla,
Herkes biraz palyaçodur hayatta, saklamaya çalışırken hüzünlerini.
Tebrik ve saygı ile...