(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok doğru üstadım. Birçok şey dilimiz yüzünden gelir başımıza. Gıybet, dedikodu, söz taşıma vs hep dilin afetleri. Yüreğinize sağlık üstadım. Selam ve dua ile...
HÜSNÜ ÖNDER tarafından 12/14/2011 8:10:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bilmiyorsun Dillerin o günahkar oburluğunu Vallahi bilmiyorsun Hepsi dedikodu İnsanin en şerefsiz organı dil Dilim dilim doğranasi dil Başka hiç bir sey değil
evet dil insanı hem vezie eder hemde rezil çok güzeldi saygılarımla
Dedikodu, insanlik tarihinde yy. var. Biz biyolojik varliklar cok boyutlu varliklariz. Dedikodu olmazsa olmazlarimiz gibi.......az ve ya cok. Ben, dedikoduyu sevmeyen biriyim. Ama ve lakin güncel hayatta yasamimiz icerisinde var olan bir durum. Dedikoduyu tasvir ederek güzel anlat missiniz? kutlarim. selam ve saygilarimla...
Insanin en serefsiz organi dil Dilim dilim dogranasi dil Baska hic bir sey degil
Söz ola kese savaşı Söz ola bitire başı Söz ola ağulu aşı Bal ile yağ ede bir söz Yunus emrenin dediği gibidir dil.Sizinde deneyiminiz hemen hemen yunus emre gibi.Yunus emre gibi bir şahsın bir deneyim sonucu söylediği muhakkaktır.Yanlışlarla öğreniriz doğruları.Hiç yanlış yapmayan doğruda yapmıyor demektir.şiirin çok güzeldi.Tebrikler ve saygılar...
Saygılar.............