Ben suçsuzum Hakim bey Kelamı yazanda o, kalemi kıranda o Sözleri ezip büzüp kılıfa koyanda o Ne hal bilir ne de dinler nasihat Ben suçsuzum Hakim bey. Unutmadan diyeyim Defteri yakan da o Efendim, adı gönül Bizim gönül
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suçlu Kim! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suçlu Kim! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim Ali bey sizi sayfamda görmek ve değerli yorumunuz bizi ziyadesiyle mutlu etti... Çok teşekkür ederim... Osmaniye'ye ve size selamlar, saygılar bizden...
Ben suçsuzum Hakim bey... Kelamı yazanda o, kalemi kıranda o Sözleri ezip büzüp kılıfa koyanda o Ne hal bilir ne de dinler nasihat... Ben suçsuzum Hakim bey. Unutmadan diyeyim Defteri yakan da o... Efendim, adı gönül Bizim gönül...
Hüküm sizin hakim bey...
Hakim de şaşırdı herhalde,güzel istem,tebrikler,sevgi ve saygılarımla...
GÖNLÜMÜZÜ HİÇ MEMNUN EDEMEDİK EFENDİM ONUN CANI İSTEDİ.. ÇALDIM.. VE HÜKÜM GİYDİM O ÇEK DEDİ TETİĞİ.. ONURSUZ YAŞANIR MI BEN KENDİMİ HAPSETTİM.. HANİ NERDE SEVDİĞİM
Bu gönül'ün kaçıncı suçu üstadım.. İdam cezası demek ki eskiden de yokmuş, işi hep müebbetle yırtmış. her af ile dışarı çıkıp can yakmaya devam etmiş. Kutluyorum güzel bir şiir okudum.
Her Hakim karşısına çıkan suçlumudur, bilemeyiz ama, birçok insan suçsuz olarak ceza çekmiştir. Fani Dünyanın adaleti ile ebedi alemin adaleti Farklı olacaktır Mutlaka ... Tebrik ederim. Saygılarımla ...
Mecnunane yürekler, Fikri ve Sınai Haklar Mahkemesinde hükümsüzdür. Yalnızca mecnunane durumu gözetilerekten çevreye ve kendine verebileceği zararları önlemek için Gül şehri'nde ki çöllere sürülmesine karar verilmiştir.
bin yıl aç susuz bırakılsınş kırk katır çeksin kırk satırla doğransın cehennem kuyularına yollansın... diyeceğim ama orada da bulur birini huylu huyundan suçlu suçundan vazgeçmez bu bizim gönüller böyle işte. Güzzeldi güzel çğrışımlar yaptı. Selam ile.