Suskun gecenin delen bakışları altında Kuşatma sabahlarına uyanıyorum Benim kadınlığımın gölgesi düşmemişse odana Şafağın gelişinde değildir kabahat Dur ve kendini çek hesaba...
Adımı toprak koymuş anam Bir bahar ikindisinde düşmüşüm bedeninden toprağa Yağmur sonrası nasıl kokarsa toprak Öylesine hasret kokuyorsun derdi
Özlemleri alıp da koynuma Yağmurları tutukladım sonsuzluğunda zamanın Bir gün düşerim belki Çoğul gecelerinin yalnız saatlerine
Bir kırbacın keskin ıslığında dinledim sesini Yapıştım yakasına sıratın Sen mi yoksa ben mi keskin Hangimiz daha zor Hangimiz daha acımasız Cevap veremedi Sustu...
Cehennemin gözyaşları düştü avuçlarıma Zebaniler ağıt yakarken vefasızlığına Sabır ninnileri okundu Ezan niyetine kulağıma Adım konuldu bir bahar sabahında
Toprak...
Bir ikindi çılgınlığında çağırdı beni Koynunda dindirmek için acılarımı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEHENNEMİN GÖZYAŞLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEHENNEMİN GÖZYAŞLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kırbacın keskin ıslığında dinledim sesini Yapıştım yakasına sıratın Sen mi yoksa ben mi keskin Hangimiz daha zor Hangimiz daha acımasız Cevap veremedi Sustu...
Bir şiirime yorumunuzdan takip edip buldum şiirlerinizi. Tamamını okuyacağım. --------------------------------------------- "Toprak... Bir ikindi çılgınlığında çağırdı beni Koynunda dindirmek için acılarımı." ---- Cehennemin gözyaşları benzer timsahınkine. ----------- "Suskun gecenin delen bakışları altında Kuşatma sabahlarına uyanıyorum Benim kadınlığımın gölgesi düşmemişse odana Şafağın gelişinde değildir kabahat Dur ve kendini çek hesaba..." Bu kısım bağımsız bir şiir tadında. ---- Tebrik ederim.
Bir ikindi çılgınlığında çağırdı beni Koynunda dindirmek için acılarımı. TOPRAĞIN KOYNUNA HEPİMİZ GİRECEĞİZ ACILARIMIZ DİNERMİ,YENİDEN DAHA BÜYÜK ACILAR MI BAŞLAR ? ORASI MEÇHUL Kalemine yüreğine sağlık YAZMAK SANA YAKIŞIYOR
Adımı toprak koymuş anam Bir bahar ikindisinde düşmüşüm bedeninden toprağa Yağmur sonrası nasıl kokarsa toprak Öylesine hasret kokuyorsun derdi ... Tebrik ederim Kaleminiz daim olsun Neferi
Bir kırbacın keskin ıslığında dinledim sesini Yapıştım yakasına sıratın Sen mi yoksa ben mi keskin Hangimiz daha zor Hangimiz daha acımasız Cevap veremedi Sustu...
BU DİZELER BENİ DE SUSTURDU. YÜREĞİNİZE, KALEMİNİZE SAĞLIK. TEBRİKLER
kUtluyorum.