Benim kitabımda unutmak yoktur. Birgün yollara düşsem, hedefsiz Taşlı, dikenli yollara vursam kendimi Yalınayak, yapayalnız. Dudaklarım çatlak, bağrım yanık Soluklansam bir çeşme başında, Suya vurmadan ağzımı seni düşünürüm
Benim kitabımda unutmak yoktur. Denizde kaybetsem yolumu, Pusulasız, dümeni bozuk, güvertesi çatlak bir gemi, Azgın dalgalarla boğuşup fırtınalara dirensem, Kah kızgın güneş altında kavrulup, Kah yorgansız yıldızların altında ayaz yiyip Şansımla ulaşsam bir karaya, Dost toprağa ayağımı basmadan seni düşünürüm.
Benim kitabımda unutmak yoktur, İsyan edip dağlara çıksam, Gene yalnız; yapayalnız, Peşimde bilinen, bilinmeyen onlarca düşman Her kayanın, her ağacın arkası bir tehlike, Her adım bir tuzak tehdidinde. Korkuyla dost olmuşum, Birgün düze inmeye karar verirsem Önce seni düşünürüm
Benim kitabımda unutmak yoktur, Adın ne Leyla, ne şirin, ne Arzu, ne Aslı Ne Ayşe, Fatma, Hatice... Sen kayıplarımın arkasından gelen kazanç, Sen biten günümün ardından doğan güneş, itiraf ediyorum, seni tanımıyorum bilmiyorum Ama geleceksin, benim olacaksın biliyorum. Dedim ya kitabımda yoktur unutmak benim, Unutmayı düşlediğim an seni düşünürüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ DÜŞÜNÜRÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ DÜŞÜNÜRÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.