Bana sensizliği taşımanın sırrını gönder Gökyüzünün kandillerinden...
Gecenin gözlerinde kim vurdu beni Ya mehtap neden bu denli sancılı Kaç yıldız üşüdü Zemherisinde yüreğimin Ne tufanları konuk etti Vebali sızladı hüsnü niyetlerin...
Mahmur bir fırtınaya tutuldum Hoyratca battı güneşim Kırıldı gün çiçeği Bağı çözüldü titreyen alevin Yoruldum An ki Yüreğinin ikindisinde duruldum…
Mevsimi gecikmiş bir gurbet ezgisiydi Gönül teline dokunan rüzgar Umutlarım sana hicrette Sitem yüklü kervanın geçtiği yollardayım Vakit hicranı kuşandığımız...
Ismarlama tebessümler yansıyor Şehrin çaresizliğine dökülüyor fısıltılar Nisana tutkun bekleyişler çöle benziyor şimdi Hangi yağmura tutunsam kuraklaşıyor ellerimde Vuslatın dili lâl...
Seni sevmek Ey! Aşkın yağmur saçlı efsunu Kisra’nın zirvesine dokunmak olmalı Saçlarında hala toprak kokusu...
Ellerinde filizlenir Eteklerine tutunduğum uçurumlar Düşme bu kadar sensizliğimin hücresine Yoruyor hasret kokulu hatıralar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİNİN İKİNDİSİNDE DURULDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİNİN İKİNDİSİNDE DURULDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaçıncı gelişim.Kaçıncı dinleyişim saymadım.Hissettirdikleri kelama sığsa yorumsuz geçmeyeceğim.Her dinlediğime yep yeni şeyler hissettiriyor.Samimiyetin çırılçıplak yakalandığı bir an gibi. Dinlemedeki Doyumsuzluğun kaynağı bu bence ve Ses şiire Ruh olmuş adeta.Tebrik etme acizliğinde kalmanın tadı belkide şahsımı büyüleyen. Her yapıya kusur bulan bir usta hikayesi vardır. İnce eleyip sık dokuyan ve her şeye bir kusur bulup kulp takan bir Usta. Diline vird ettiği tek cümle var.Kahretsin böyle iş mi olur.Ve her defasında haklıdır bu adam Bir gün yeni yetme birinin sanını duyar ve teşkilatıyla kontrole gider ölçer biçer kusuryok tekrar tekrar kusur arar ve nihayetinde Kahretsin böyle işmi olur..Hiç kusur yok. der. Bu kıssa bende değerini ancak buldu.Şiirin verdiği onca güzel hissin yanı sıra Bu kıssayı kavramak nasip oldu.Kaleminiz daim yüreğiniz mukavim olsun.
Seni sevmek Ey! Aşkın yağmur saçlı efsunu Kisra’nın zirvesine dokunmak olmalı Saçlarında hala toprak kokusu...
SERBEST DİZELERİN USTA KALEMİ SEVGİLKİ ŞAİREMİZDEN YİNE MÜKEMMEL DİZELER VE ÇOK GÜZEL YORUM.TEBRİK EDİYORUM BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SELAM DUA İLE.
tek kelime ile harika .. gün değil..yıllara damga vuran bir kalem ve ben bu kalemin önünde eğiliyorum..KUTLU/YORUM... her iki yüreğide kutluyorum..saygılarımla ..esen kalınız
Seni sevmek Ey! Aşkın yağmur saçlı efsunu Kisra’nın zirvesine dokunmak olmalı Saçlarında hala toprak kokusu...
Ellerinde filizlenir Eteklerine tutunduğum uçurumlar Düşme bu kadar sensizliğimin hücresine Yoruyor hasret kokulu hatıralar
ilk mısradan son mısraya kadar kusursuz yazılmış muhteşem bir şiir okudum. necati bey de sesi ile hakkını vermiş şiirin. her iki güçlü yüreği kutlarım...
Biraz evvel bir edebiyat dergisi okuyordum oradaki bir denemede geçen dörtlüğü burada paylaşarak bu buram buram özlem kokan şiire eşlik etmek isterim..
ruhunmu sürmüşem sana seni içime manzara yapmışam içimin seyri sana dönmüş yüreğimin örtüsü senden yana ah gök altında olaydık el ele verip dağ bayır gezeydik başımıza ak bulutlar konaydı kuşlar kanat çırpa çırpa uçaydık ruhumu sürmüşem sana ruhumu...
Gecenin gözlerinde kim vurdu beni Ya mehtap neden bu denli sancılı Kaç yıldız üşüdü Zemherisinde yüreğimin Ne tufanları konuk etti Vebali sızladı hüsnü niyetlerin... <<<<<<<<
Değerli şair enfes bir şiir şiir demek haksızlık olur, birden fazla şiir, şiir içinde şahlanan mısralar dolusu şiir kutlarım. Ayrıca seslendiren kardeşimizde şiirin içine öylesine girmişki bütünlemiş güzelliği. Başaınız daim olsun
Hangi yağmura tutunsam kuraklaşıyor ellerimde demiş şairim. Umutsuzluğu bundan daha güzel anlatan kaç cümle olabilir bilmiyorum. Baktı karayım demiş, vuslata umudum yok demiş. Yürekten kutluyorum.