Ey! Kıyısında ağıtlar büyüttüğüm Güvercin kanadına uğurladığım içli mektubum Her yağmurda sınama mahzunluğumu Vurma sırtımda dağ yükü var Kaldıramam Onaramam hüzün- baz kırıklarımı...
Yorgun bir mâbed şimdi yüreğim Gün batımı yine kırılgan Kaç elem dokur gönül kanaviçemde Koyu bir hasretin hicran bestesi Kaç dua solar yeşeren ümidimde Büyür gözbebeklerim...
Her şey sana benziyor bende Kaldırımlarda endamının gölgesi Şehrin yalnızlığında gözlerin Ellerinin koyunda diniyor rüzgâr Saçların yoluma biçilmiş kaftan…
Kurak tebessümlerine serptiğim Nisan düşlü damlalar Issız girdabına düşer çaresizliğin Hani avuntum olsa bir avuç kardelen Üzerine titrerdim sensizliğin
Duvağı açılmamış yas gibidir Susuzluğuma özenen nehirler Çek içine son damlasına kadar Senden yadigâr ağrımı Say ki Bir içimlik vakti kaldı ölümün…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazan bir şarkının sözlerinde bazan bir şirin mısralarında yiter her şey hüzünlere yürüdüm sevgili serap arkadaşım dizelerin öyle sıcak ve öyle içten ki seni candan kutlarım dost kalem ve sevgi çicekleri bırakıyorum o gül yüreğine
Yorgun bir mâbed şimdi yüreğim Gün batımı yine kırılgan Kaç elem dokur gönül kanaviçemde Koyu bir hasretin hicran bestesi Kaç dua solar yeşeren ümidimde Büyür gözbebeklerim... .................................................. kıblesiz bir gün daha sindi içimde gün batımı kesiği kanarken bileklerimde bilsen kaç keder taşıdım yarınlara dünden kalma ezgiler tümcelerimde kaç dua ettim duydun mu düştümü alnına keder dolu günler ya yüreğin sızlamadımı adın dudaklarımda tanımsız duayken ............................................................kutladım efendim sevgi çicekleri ektim yüreğine sevgimle..
ey/zan tarafından 4/29/2012 10:40:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu şiirde kullanılan sözcüklerin çoğu,içerdikleri anlamlardan daha fazla anlam yüklemelerine uğramıştır.Bu gerçek dikkate alındığında şiirin duygu bütünlüğü çözümleme metoforlarıyla berkitilmiştir.Şiiri ' güzel' sözcüğüyle nitelemek için bütün ölçütleri sınamak olası...Gerek duyguyu yakalamada ,gerekse söz estetiğini geliştirmede ve gerekse kurgulanışında Değerli ÖZBAY'ın özen'i ve emeği dikkatlerden kaçmıyor. Şiiri oldukça yetkin bulduğumu söylemek istiyorum ve Kardeşim Züleyha'yı ve harika yorumundan dolayı Sayın Bilal BÜTÜN'ü kutluyorum. Erdemle.
Duvağı açılmamış yas gibidir Susuzluğuma özenen nehirler Çek içine son damlasına kadar Senden yadigâr ağrımı Say ki Bir içimlik vakti kaldı ölümün…
Bir içimlik su gibiydi sevgili arkadaşım...günümün şiiriydi.. öyle olmasını dilerdim ama haksızlık her yerde diz boyu malesef...hüznün yüreklerin şiiri esen savuran cinsten.. kutlarım narin güzel.. sevgilerimle.
siyah güller tarafından 4/25/2012 11:53:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
.............................................................................A. Siegtried.
ŞİİRİ BEĞENDİM... ....................................... Saygı ve selamlar..