(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiçbir şeyim her şeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiçbir şeyim her şeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül gözümüzün serabı yüzünden değil mi ki, bütün sancılar.. hayatta gerçek olan ne var ki.. Bütün gerçekler yine bir gün hayal olmuyor mu ki? Kelimeler mısralarınızda hak ettiği anlamı ve kıvamı bulmuş. Kutluyorum üstadım.
Sevda aşktan doğar, aşkın çoğu insanı sıkar boğar ,sadece serap görsen iyi, halisilasyonlarda artar, yeterki güzellik olsun sonunda,yalnızca insanların budur umurunda..:>))
sevgili şair aşk ile sevdayı ayıran bütün yüreklere saygım sonsuz ayırmayanlarada saygım sonsuz fakat çoğu şiirlerde kullansamda veri bakımından çoğu kez öncelik satırlarda sevdaya yer vermek bana daha sıcak gelir çok iddalı bir söz belki ama aşka inanmıyorum))) inanmayıda düşünmüyorum bu şiirde anlatmak istediğimde buydu bunu aşka inanmıyorum diye yazsaydım belkide sıradan bir söz olacaktı çok konuştum dır dır olmadı inşallah)))
özlemek güzeldir gözlerindeki tını yok olmadığı sürece yok olmasında dilerim çünkü insanı var eden ulaşmaya ve de sevmeyi kavratan özlemektir aşkı da bir ulaşma modu düşünürsek en güzel duygu özlemektir drim hep sevmenin ne yakınlığı ne de uzaklığı vardır şahsımca fikrimce o kendi başına buyruk bir ulaşım aracıdır istenılen yere tabi) rab yaradana bile aşk ile ulaşıldığı kesindir bugun yazacağım tuttu))