(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşık V. güzelliğin on para etmez gönlümdeki aşk olmasa demiş.Dünya bizleri bağlayan yaşama sevinçi veren aşk,anne vatan çiçek yar..Onlar olmasa dünya çekilmez.Tebrik ederim saygılarımla.
Aşk olmayınca hayat bir çiledir zira duygularımızın çarkları bu ilahi yazgının emrinde döner. Her insan kendini mutlaka sever de kendini bir başka kalbin yarısı bilmek ne güzel bir erdemdir. İşte o zaman çeşidi belsiz tonlarca keder çökse insanın bahtına bir tüy kadar hafif sayılır. Ne mutlu bir ömür boyunca sırrına erenlere, ne mutlu birlikte yaşlanmayı başarabilenlere… İnsanın kalbinde düşündükçe çoğalan bir anlam deryasıydı şiiriniz.Bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Aşk büyüsü
Aşıklara yazılmış.
Aşık kalplere
Aşkla kazılmış.
Aşıklarca
Aşkla uyulmuş.
Aşk olsun
Aşık kalanlara…
Canım arkadaşım ne mutlu aşk taşıyan yüreklere....süperdi şiir....aşk gitmesin gönüllerden...sevgilerimle....