(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZYAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZYAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
slm sevgili dost gözlerin ağlaması çok şey ifade etmiyor bazen sahte ağlayan vardır ya onlar ağlamayıda katlettiler onun için öenmli olan yüreğinizin ağlaması yürekden ağlamanın sahtesi gösterişi olmaz allah kimseyi yürekden ağlatmasın çok güzel duygular içeren dizelerinizi beğeni ile okudum umarım ağlamak hep gözlerinizde kalır yüreğinize dokunmaz sevgili arkadaşım şiirler ile kal..
Haklısınız.Şiirler candır.Bazen bakmak isteyipte göremediğimiz şeyleri başka bir şiirde hissederiz. ben de bunu çok yaşarım. Şiiir dili bu olsa gerek.. Mutluluk göz yaşları akıtmanız dileğimle..Esen kalın..
Güneşe bakarken gözleri kısmak gibi,sebebi belsiz hıçkırık gibi. Sonunda pişmanlık olan bazı hisler özden gelir, hükmetmek ne mümkün! Bir girdabın insafına kalmak gibi… İnsanı düşündüren, anlam deryasına yelken açtıran çok güzel bir seslenişti ifadeleriniz.Bütün kalbimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum…
Ağlarken kendim oluyorum. ağlamadıgınız zaman kim oluyorsunuz sormadan edemiyeceğim.ağlamak insana mahsustur insan olan ağlar. Ağlayan gönül gözü güzeldir saygılar selamlar kaleminiz daim olsun
Hoşgeldin arkadaşım...Şiirin hikayesinde bunu belirttiğimi düşünüyorum... Kendini bulmak denen olay, vicdanınla çatışmadır.Zaman zaman bu benmiyim demekten kendimizi alamayız... Güzel yorumunuza teşekkür ediyorum..Selam ve saygımla...
Sayfama hoş geldiniz. Haklısınız. bizim yapadığımızı günü geldiğinde yüreğimizle gözlerimiz el ele verip yapıyor... Yorumunuza teşekkür ediyor, selam ve saygılarımı gönderiyorum...
Ağlamak; bir anlık belki de acıların boşalmasıdır. Bu yüzden hem kendimizi, hem sevgimizi bazen de sevdiklerimizi buluyoruz. Kutlarım Kemal Abi güzel ve hüzünlü dizelerinizi. Bu arada resim de fiyakalıymış.....
Halden bilen güzel yorumunuza teşekkür ediyorum hocam... Gerçekleri görmekten kaçtığımız dönemlerin en güzel sığınağıdır gözyaşlarımız... Ne gözünden vazgeçeriz, nede gözümüzden.... Selam ve saygılarımla.
Haklısınız hocam. Hayatın gerçeklerinden saklanmak çözüm değil. Önemli olan biz olabilmeyi başarıp mutluluğu yakalamak... Teşekkür ediyorum sayın hocam,Selam ve hürmetimle...
Evet hocam, kendimiz olmak gecelerimizi , gündüzlerimizi çalsa da Sonunda kazanan yüreğimiz oluyor. Bunun en güzel yolu da ağlamaktan geçiyor.. Onur verdiniz hocam. Teşekkür ediyorum, Selam ve hürmetimle...
Evet hocam ağlamak rahatlatır.Bazen hıçkıramasak bile iki damla yaş çok şey anlatır...Hayatla barışabilmenin bence en anlamlı olduğu yer de gözlerimizdir..Güzel yorumunuza teşekkür ediyorum hocam.Selam ve saygılarımla...
sana mı ağlıyorum yoksa kendime mi? sanırım kara yazıma ağlıyorum, kadersizliğime ağlıyorum...kurduğumuz hayallerin yıkılmasına, biz'likten çıkıp sen ve ben olmamıza, şimdi sokakta birbirini gördüğünü sırtını dönen iki yabancı oluşumuza ağlıyorum.
"Yarası gizli kabukların kapanması gibi zayıf ve yorgun düşüren ama asla yormayan zamanlarda tanıdık esir olmayı, sürgün düşmeyi ve anılara sürülmeyi… Kazandığımızı sandığımız hâlbuki kaybetmeye yüz tutmuş zaferlerin yenilgisi gibi derinlerde yara kanatan çizgiler olmuştuk bedenimizde bazı zamanlar"
Göz yaşlarının diğer yanını öyle güzel tanımlamışsınız ki, şiirim bambaşka bir havaya büründü...Bir türlü dile getiremediğimiz duyguların dışa vurumudur gözyaşlarımız...Her damla içimizdeki bene biraz daha yaklaştırır bizleri... Bu güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum .Selam ve saugımla...
Yürek mevsimlerin en soğuğunu, en fırtınalısını yaşıyor belli ki...Ağlıyor, savruluyor...
Kısa ama anlamı derin ifadelerdi...Herşey gönlünüzce olsun dilerim, içten bir paylaşımdı...Hisseden yüreğe, dile getiren kaleme sağlık. Saygı ve selamlarımla.
Haklısınız mevsimlerin en soğuğudur..Ama Baharın gelmemesi adına inadına üşüyoruz... Güzel yorumunuzla sayfama onur verdiniz.Teşekkür ediyorum.Saygımla...
Ağlarken umutlarımızın tükendiğini sanarız...Her şeyin sonu gibi görürüz...Ama her damlada yeniden doğuşun sesi akar gözlerimizden... İlginize teşekkür ediyorum hocam..Mersin'den selam ve hürmetlerimi gönderiyorum...
Keşke ağlayacak şeyler olmasa ve keşke insana yakışışanı yapsak hep , gülsek . Olmuyor işte . Öyle çok ağlanacak şeyler varki kendimizi frenlediğimiz . Yine de ağlamak güzeldir , insanı rahatlatır . Kişi kendini hiç kasmamalı ,ağlanacak yerde ağlamalı .
Yüreğinize sağlık , çok güzeldi , kısa ve öz ..
gönülden kutluyorum arkadaşım , selâm ve saygımla..
Ağlamaktan utanmamak en güzeli...İnsanın özünden başka dostu olmadığında başka çare de kalmıyor... Paylaşıma katkıda bulunan yazın dostuma selam ve saygılarımı gönderiyorum...
Ağlarken kötü oluyorum Ağlarken çirkin oluyorum Ağlarken kendim oluyorum
Kendimi de sevmiyorum…
KERDEŞİM AĞLARKEN NE İÇİN AĞLIYORUZ BAZEN BİLMİYORUZ GİBİ YAPSAKTA NEDEN OLDUĞUNU PEK ALA BİLİYORUZ KADEREMİ DESEM YOKSA DOYAMADIĞIMIZ HAYATMI İNAN BENDE BAZEN BİLMİYORUM GÖZLER NE DERSEN DE AĞLIYOR İŞTE SEVGİ İLE KAL OLURMU
MERHABA CAN AMLAM... iNAN ŞİMDİ BU YAŞLARI MUTLULUĞA DÖNÜŞTÜRME GAYRETİ İÇİNDEYİM VE BUNU BAŞARACAĞIMA DA EMİNİM... AMA HER ŞEY İSTEDİĞİMİZ GİBİ OLMUYOR... KOCAMAN SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM GÜZEL YÜREĞİNE...sELAM VE SAYGIMLA...
Ağlamak yok hocam.İnadına ayakta kalmak,inadına sevmek,inadına umuda sarılmak gerek diye düşünüyorum.Kısa ve öz bir o kadar da anlam yüklü satırlar okudum kaleminizden.Emeğinize sağlık,Gözyaşsız,umut dolu günler diliyorum.Saygı ve selamlarımla...
O damlaları mutluluğa dönüştüremediğim günlerin anısıydı...Ama yaşları atmak adına paylaşmak istedim...İyiki paylaştınız ...Mersin'den kucak dolusu sevgi ve saygılar gönderiyorum ...
İnsan sevgisi ***** Eş ile dost ile tatlı muhabbet Halini dil ile söyleyen insan Acıya boğulup arada sohbet Ağlayan inleyen,çağlayan insan ..... ağlayan insan sebepler o kadra çok ki nesıl ağlamasın nasıl inlemesin nasıl çağlamasın tebrikler