Dağ ise adı Toros olmalı Sıcağa inat başında kar durmalı Yörük nefesiyle ısınmalı bozkırlar Çatmalar mutluluğa kurulup Göçüp durmalı dostlar / obadan obaya…
Fidanlar bahara inat Boy boy filizler vermeli hazanlarda Yapraklar en yeşilinden bakmalı güneşe Dallar özgürce uzanıp Kökler tırnaklarını geçirmeli / toprağın derinlerine…
İnsanlar ölüme inat Yaşama sarılmalı hemde en sıkısından Omuzlar taşıyabildiği kadar umudu taşımalı yarınlara Yürünebilen en uzağa direnmeli dizler Gözler görebildiği tüm dostları sevmeli / hemde sorgusuz…
Gönül yapıları betonlara inat Denizin tam orta yerine dikilmeli Kapısını dostlar aşındırıp Martı çığlıklarına boyanmalı duvarlar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAMLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAMLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ DOST GÜNAYDIN ; HARİKA BİR YORUM ...YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI VEDE GÜZEL BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZ SELAM VE SAYGIMLA.
Selam ve saygılar bizden hocam.. Paylaşımın güzel olması siz değerli dostlarla daha güzel... Artık muttlu olma zamanı..Yaşamın tadını hissetme zamanı ve zaman şu an... Teşekkür ediyorum hocam..Tüm dostlara selamlarım Toroslardan...
Merhaba şiir dostum.. Mutluluk ve umut gözyaşlarına boğulma zamanı diye düşünüyorum.. Nereye kadar acılar yüreğimize hükmedecek ki.. Bir damla da olsa yetiyor yaşamak için.. Paylaşımınız için teşekkür ediyorum..Hep mutlu kalın.. Selasm ve saygılarım Toroslardan...
Ne güzel insansın be ablam... Bu karda kışta yüreğimizi ısttın..Yüreğine mavi damlalar dökülsün hem de en mavisinden.. Nefesine sağlık..Selam ve sevgilerim kocaman yüreğine:)))))))))
İnsanlar ölüme inat Yaşama sarılmalı hemde en sıkısından Omuzlar taşıyabildiği kadar umudu taşımalı yarınlara Yürünebilen en uzağa direnmeli dizler Gözler görebildiği tüm dostları sevmeli / hemde sorgusuz ************************* Olunca böyle olmalı yaşam.. İnsan ruhu böyle arınmalı cümle kötülüklerden... Daha ne olsun ki güzel duyguları yansıtan?!:. Efendim, çok takdirlerimle...
Sayfama onur verdiniz hocam. Yürek ne kadar bizim olursa olsun, doğanın bir parçası olarak atıyor. Herşey aslı gibi olmalı. Kötülükler atılmadan mutlulu olma şansı da olmuyor. Güzel yorumunuz ve desteğiniz için teşekkür ediyor Toroslardan selam ve hürmetlerimi gönderiyorum efendim..Saygılarımla..
Dağ ise adı Toros olmalı Sıcağa inat başında kar durmalı Yörük nefesiyle ısınmalı bozkırlar Çatmalar mutluluğa kurulup Göçüp durmalı dostlar / obadan obaya…
Fidanlar bahara inat Boy boy filizler vermeli hazanlarda Yapraklar en yeşilinden bakmalı güneşe Dallar özgürce uzanıp Kökler tırnaklarını geçirmeli / toprağın derinlerine…
İnsanlar ölüme inat Yaşama sarılmalı hemde en sıkısından Omuzlar taşıyabildiği kadar umudu taşımalı yarınlara Yürünebilen en uzağa direnmeli dizler Gözler görebildiği tüm dostları sevmeli / hemde sorgusuz…
Gönül yapıları betonlara inat Denizin tam orta yerine dikilmeli Kapısını dostlar aşındırıp Martı çığlıklarına boyanmalı duvarlar Musluklarından maviler damlamalı /
Duygu yoğunluklu çok güzel bir şiir okudum tebrik ederim.kalemin hep varolsun.
Sayfama hoşgeldiniz. Umutsuzluk yalnız sevdada değil tüm yaşantımızı alt üst eden bir duygu.. Umutları tükendiği anlarda yeni çözümler bulamazsak adı stres oluyor, adı çıkmaz oluyor.Ondan sonrada işin içinden çıkamıyoruz.. Hiç bir dostun umutsuz kalmaması dileklerimle, güzel yorumunuza teşekkür ediyor, Selam ve saygılarımı gönderiyorum..
Ve yalnızlığa inat Şiirler de durmadan yazılmalı Hayata dair Sevgiye dair Aşka dair olarak
Dizeler yine yürekten akmışlar. Her zamanki gibi güzeldi. Şiirlerinizde her zamanki gibi doğallık hakim olmuş. Bu da insanı şiire çekiyor. Yürek sesinizi kutlarım Kemal Abi. Saygılarımla
Merhaba güzel dost.. Evet şiirler hayata dair, sevgiye dsir ve aşka d air yazılmalı,ama herşeyden önce neyi yazarsak yazalım içinde mutlaka umut olmalı... Şirlerimdeki doğallık yaşadıklarımın izdüşümü..İşin içinde yörük sevdası olunca doğallık da kaçınılmaz oluyor..Katkılarınız için teşekkür ediyorum.Selam ve savgimlei..
Dağ ise adı Toros olmalı Sıcağa inat başında kar durmalı Yörük nefesiyle ısınmalı bozkırlar Çatmalar mutluluğa kurulup Göçüp durmalı dostlar / obadan obaya…
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM..SELAM VE SAYGIMLA.
Merhaba hocam, Dağla taşla yoğrulunca sevdanın anlamı bir başka oluyor.. Güzel yorumunuz için teşekkür ediyor, Mersin'den selam ve saygılarımı gönderiyorum..Yeni paylaşımlarda buluşma dileğimle esen kalınız...
Bu defterde yayınladığım ilk şiirimme yorum sizden gelmişti..Bu gün yeni paylaşımlarda sizi görmek beni mutlu etti.Katkılarınız için teşekkür ediyor, Toroslardan selam ve saygılarımı gönderiyorum..
Dağ ise Toros olmalı adı /hep başında kar bulunmalı/eteklerinde özgürce ceylanlar koşmalı /buz gibi suyunda yıkanmalı/kekik kokulu yaylalarında elleri kınalı kdınlar dolaşmalı/bir diğer adı da özgür olmalı /yalçın kayalarında baharda eşsiz çiçekler açmalı/kokusu dünyayı sarmalı/ denizin mavisi gibi olmalı yamaçları/ der gibi.. Ne güzeldi bu şiir arkadaş. Denizle maviyi buluşturmuş ,Toros'lar'da birleştirmişsin yine.Çok güzeldi. Hep mavi hep deniz. Hayatın vazgeçilmezleri..Yüreğine emeğine sağlık.Sevgilerde kal.
Her mavinin başı dağ olmalı..Yalnız başına mavilik bazen yetmiyor.. Doğadaki her şeyin bir anlamı olmalı. Yörükler de özgürlüğün en güzel simgesi diye düşünüyorum.Bu simgeyi sevdayla harmanlamak isteyince şiir de mavilere bürünüyor.. Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum..Torosların selam ve sevgilerini gönderiyorum duyarlı yüreğinize.Hep Mavilerde kalınız...
Merhabalar..Sayfada dost görmek güzeldi..Mut vurgusu mutluluk anlamındaydı..Ben Sivas'lıyım ama inanın yörük dostlarım kadarda yörüğüm...Tüm dostların yürekleri sevginin sıcaklığı ile dolsun..Yorumunuza teşekkür ediyorum dostum..Selam ve saygımla...
Olacaksa adı Toros olmalı bence de. Musluklardan da mutluluk iksiri akmalı mavi mavi demek geldi içimden. Huzur sesi gibi bir şiir. Kutlarım, selam ve sevgilerimle.
Sayfama hoş geldin şaiirim.. Nerede olursa olsun sevginin olduğu her yer sıcak oluyor.. Güzel yorumunuza teşekkür ediyor selam ve saygılarımı gönderiyorum...
Merhabalar efendim.. Herdaim sayfama bıraktığınız güzelliğe bir kez daha teşekkür ediyorum.. Selam ve saygılarımı gurbetin uzağına gönderiyorum...Esen kalınız..
Merhaba efendim.. Torosun her köşesi birdir aslında .Mut vurgusuyla mutluluğu zirveye taşımak istedim..Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.Toroslardan Başken te selam ve saygılarımı gönderiyorum...
bazen içinden geçenleri insanlara,dağlara,taşlara denizlere ve ağaçlara ekleyebilmesi, bir sevgi tohumu serpmeside çok güzel oluyordur istersek değilmi. düşünceler bazen yorgun düştüğünde insanların yüreğinde soluğu hemen doğanın güzelliklerinde arıyoruz. onlara sarılıp onlar için bu kez güzel cümleler kuruyor güzel sözleri bir araya getiriyoruz. bu biz insanların hamurunda olsa gerek diye düşünüyorum sizde çok güzel anlatmış kaleme dökmüşsünüz doğaya olan hayranlığınızı yürekden kutlarım çok beğenerek okudum sevgili kemal kardeşim. sevgi ile kalın...
Merhaba dost .. Doğayla insanın uyumudur güzellik.Malesef bunu göremediğimiz dönemlerin adı mutsuzluk oluyor..Neyi görmek istersek doğa inanın bize veriyor..Şiir gibi yorumunuz için teşekkür ediyorum..Hep mutluluğa...Selam ve saygımla...
İnsanlar ölüme inat Yaşama sarılmalı hemde en sıkısından Omuzlar taşıyabildiği kadar umudu taşımalı yarınlara Yürünebilen en uzağa direnmeli dizler Gözler görebildiği tüm dostları sevmeli / hemde sorgusuz…
Gönül yapıları betonlara inat Denizin tam orta yerine dikilmeli Kapısını dostlar aşındırıp Martı çığlıklarına boyanmalı duvarlar Musluklarından maviler damlamalı /
Yalnızlığın gölgesindeki kadehlere…
Çukurovayı gezdirdiniz yüreğinize kaleminize sağlık selamlar......
Merhaba dost. Hep sıcak bilinen Torosların yörük ayazı vardır yakar adamı. Hep ısınsın yüreğimiz..yorumunuza teşekkür ediyorum .Selam ve saygılar dosta...
Dağ ise adı Toros olmalı Sıcağa inat başında kar durmalı Yörük nefesiyle ısınmalı bozkırlar Çatmalar mutluluğa kurulup Göçüp durmalı dostlar / obadan obaya…
hocam ne söylenirki bu güzel dizelere okudum sustum hoşkalın yüreğinize sağlık .
Buralarda doğmadım ama Torosları yazmak bir başka güzel.. Vatanın her karışına sevdalıyız. Umut dolu günlere hep birlikte diyor, selam ve saygılarımı gönderiyorum..
Ne güzel bir sesleniş. Suya düşen bir damla olmalı sevgiler,umutlar ve halka halka çoğalmalı gönüllerde... İçinde yörük kelimesi geçen ifadelerde kendimden çok şeyler buluyorum.Bu harika şiirinizi en kalbi duygularla kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Merhab hocam Bence onlar özgürlüğün en güzel simgeleri... Mavi damlalar tüm insanlığa aksın..güzel yorumunuza teşekkür ediyorum efendim..Mersin!den selam ve saygılarımı gönderiyorum..
Bir de yalnızlık olmasa, diyorum. Çok güzeldi. Mutluluk bu olmalı. Güzellikler içinde başı karlı, adı toros. Harikaydı,içinde yaşam sevinci vardı, dostlarla..
Umuda sarılma zamanı..İnanın buna her zamankinden çok ihtiyacımız var.. Yalnızlığa gelince, dostlar herşey gibi tek çözüm diye düşünüyorum.. Güzel yorumunuza teşekkür ediyorum yazın dostum..Tüm dostlara mutluluklar diliyorum..Selam ve saygılarımla...
Mersinli de Toros der tabi ki, bütün dağlarımızda ve yörelerimizde olmalı bu güzellikler. tebrikler kardeşim güzel şiirinize. selamlar ( eşiniz ve kızınıza)
oy oy oy final muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm canım kardeşim bak yine toroslar şaha kalkmıi yüreğinde yörük köylerinde çatmalarda ina hayranlıkla okudum yine yüreğinin sesini ablam ahhh torslar ahhh karların ayazı nedirki yüreğin ayazının yanında sevgi ile kal bak oralarda donma tammamı yok yok gerçi yüreğindeki ateş seni ısıtoryordur değimi ablam :))))))yine harikalar yaratmıssın
DEĞERLİ DOST GÜNAYDIN ;
HARİKA BİR YORUM ...YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI VEDE GÜZEL BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZ
SELAM VE SAYGIMLA.