(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON ERGEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON ERGEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen insan sevmemesi gerektiğini bile bile içinde bir yerlerde sevdiğine pişman olmaz belki bunu kendinede itiraf edemez ama bu yaşanır, bu yüzden de insanın canı daha da acır.... güzel kısa ve öz bir anlatım tebriklerimi sunuyorum
BENCEDE AMAÇ HASIL OLMUŞ DEMEKTİR..KISA CÜMLELER UZUN DÜŞÜNCELER.. DİĞER ŞİİRLERİNİZİDE OKUDUM..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI.. HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE GERÇEKLEŞMESİ DİLEKLERİMLE TEBRİK EDİYORUM EMEĞİNİZİ
Şiirinizi kaçırmışım . Son iki şiir ne acaba diye meraklanarak geldim . Kısa ama anlamlı mesaj içeren bir şiir . Ergenlikte aşık olmak kolay oluyor da sonra onu yürekten çıkarması neredeyse bir ömrü alıyor .. Sizi kutluyorum , selam ve saygımla ..
Aşkı seninle tanıdım, seninle son bulacak diyorsunuz yani. Ne hanım aga imiş, yıllar eskitmemiş içinizdeki aşkı bilakis alevlenmiş. Hanımaga mıdır bilmem o kadarını ama gönlünüze hükmettiği kesin:))
İnanın onu sevmemek için yıllarca direndim.Aşık olduğumu hissettiğimde iş işten geçmişti.Onun olgunluğu sayesinde zor günleri atlatmaya çalışıyorum.Ona Hanım ağam demekteki mantığım da bu..Sonuçta arkadaşımı sevdim ve bir insanı sevmenin mutluluğunu yaşadım.Şimdi herşeyimden bir adım önde duruyor...Karşılıksız sevmenin ezikliğini yıllar sonra bile anlatırken canımın yanacağını biliyorum... İyiki döndünüz kurtlarımı döktüm..Yorumunuza teşekkür ediyor,Selam ve saygılarımı gönderiyorum...
az .öz mana yüklü dizelerdi..canınız yanar bel ki ama ,,inanın geçektir...acılar acısın ki ,acıda usansın artık acı çekmekten ve acılarda dayanamayıp terk eder inş ruhu..(gönülce).....diyorum.........saygımla şiir dostu
Onun acısı hep benimle olacak .Olacakki her düşündüğümde sevdiğimi bileyim...Güzel yorum ve dileklerinize teşekkür ediyorum şiir dostu..Selam ve saygımla..
ohhhhhhhhhhhhh bunu duymak beni çokkkkkkkkkkkkk mutlu etti inan bana arkadaşım işte şimdi içim rahat etti bin selam olsun yüreğine oleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy:)))))))))))))
Kızma be ablam Unutma şansımın olmadığını biliyorsun ..Onu bir ömür boyu seveceğimi anlatmaktı amacım ama YÜREK DOSTU BİR ARKADAŞIM Olarak...Rahat ol:))))))))))))))))))))))
selam olsun güzel yüreğine kardeşim ben zaten biliyordum o ismi koyacağını ama :)))))))) ne mıkropsun beeeeeeeeeeeeee valla benden çok sopa yiyeceksin haberin olaaaaaaaaaaa:))))))))))))))