(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LÜTFEN ALLAH'IM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LÜTFEN ALLAH'IM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yoruldum, tükendim, teklemekteyim Bir âh’a, bin sabır eklemekteyim Rahmet yağmurunu beklemekteyim Gelsin artık bulut, lütfen Allah’ım.
AMİNNNN.YORGUNLUK ZAMAN ZAMAN CANDAN BEZDİRİR HALE GETİRİYOR ,ÇOK GÜZEL ANLAMLI DÜŞÜNDÜREN DİZELER TABRİK EDİYORUM.DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM SELAM SAYGIMLA.
Kulların beni hep çukura atar Tutmasan, kim benim elimden tutar Her adım atışta yer beni yutar Batağımı kurut lütfen Allah’ım.
Yoruldum, tükendim, teklemekteyim Bir âh’a, bin sabır eklemekteyim Rahmet yağmurunu beklemekteyim Gelsin artık bulut, lütfen Allah’ım.
İhtiyaç duyulduğunda Allah'a sığınmak biz kulların en güzel yanı, yoksa nasıl anlar, nasıl ibadet eder nasıl inanırdık Yaradan'a, elbette onun uzattığı yardım eline tutunarak selamete eriyoruz, bu da inancımızı fazlasıyla sabit kılıyor. O'na her koşulda muhtacız, her anımızda. Yardımlarını kullarından esirgemeyen Yüce Allah(cc) her daim yanımızda olsun dilerim Yüreğine sağlık değerli arkadaşım, yine çok güzeldi, yine ilahi aşkın kutsallığını hissettiren dizeler mest etti beni, gönülden kutluyorum iman dolu yüreğini.
Yoruldum, tükendim, teklemekteyim Bir âh’a, bin sabır eklemekteyim Rahmet yağmurunu beklemekteyim Gelsin artık bulut, lütfen Allah’ım. ********************** Heyula çökmüşcesine göğüs kafesinize, zor soluyorsunuz...İmdaaat avazı bile fısıltı halinde, yüce Yaradana cılız bir sesle ve de zarif yakarışlarla... Acının, haksızlığın isyanlarıydı, güzel işlenmiş şiirinizde. Efendim, takdirlerimle...
Önümde uçurum düşmek üzreyim Tut ellerimden tut, lütfen Allah’ım; Çileli kul muyum dünyada, ne’yim Kederimi avut lütfen Allah’ım.
Bitmiyor dünyanın kahrı, cefası Bilirim sendedir derdin şifası Bu fâni âlemin, fâni sefası Olmasın bana put, lütfen Allah’ım.
Feleğin emrinden çıkmaz er idim Mutluluğa öte, derde beri’dim Cehennem nârında yandım eridim Kemiğe döndü but, lütfen Allah’ım.
Kulların beni hep çukura atar Tutmasan, kim benim elimden tutar Her adım atışta yer beni yutar Batağımı kurut lütfen Allah’ım.
Yoruldum, tükendim, teklemekteyim Bir âh’a, bin sabır eklemekteyim Rahmet yağmurunu beklemekteyim Gelsin artık bulut, lütfen Allah’ım.
02 EKİM 2010
Şiir mükemmeldi, dualar mısralarda kusursuzdu, anlatım ifade mana ve anlam doluydu. Kafiyelerde uyum ve ahenk harikaydı. Haz alarak okuduğum müstesna bir şiirdi... Kalemi ve yüreği Tebrik ederim.... Selam ve saygılar.
.... Tutmasan, kim benim elimden tutar .... Biz ona el uaztırsak O hiç tutmaz mı? Ne güzel değil mi ya kulun Rabbiyle olması. Yine çok güzeldi değerli dost kalem. Yüreğinden bu sevgi hiç eksilmesin. Sağlıcakla.
Yoruldum, tükendim, teklemekteyim Bir âh’a, bin sabır eklemekteyim Rahmet yağmurunu beklemekteyim Gelsin artık bulut, lütfen Allah’ım.
Rabbim uzanan elleri görür ve karşılığı gelir değerli kardeşim istemlerinin yaşamsal alanların her yerinde gönlüne göre gerçekleşmesini diler güzel eserinizi tebrik ederim..
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< baharın bulutu gibi aksın pınarın yurek nefer oslun ak kaleminden bahceden toprak deren emekçiden topralı terine hak emektir kaleminden özünden dukulen kalemindeki bereketen seyit kazim bin umut sevgi dilerim ŞAiir dost, ,
Saygıdeğer üstadım Rabbimiz sizden razı olsun,nefis anlatımıyla harika bir yakarış şiiri okudum ,içeriğine yürekten amin diyorum o ihlaslı yüreğine edip kaleminizi kutlarım kalbi selam ve saygılarımla Allaha emanet olun duam ile
DUALARIN ALLAH İNDİNDE BÜYÜK ÖNEMİ VARDIR KUL YETERKİ YALVARSIN VE RABBINDAN İSTESİN O EĞER VERMEK İSTEMESE İDİ BİZE İSTEMEK LİSANINI ÖĞRRETMEZDİ KALEMİN DAİM ÖMRÜN UZUN DUALARIN KABUL OLUSN
Çok çok beğendim... Şu fani dünyada O'ndan başka kimimiz var ki..Ömrümüz bize şah damarımızdan daha yakın olan sevgiliyi aramakla geçiyor..Mutluluğu huzuru yanlış yerlerde arar dururuz...Halbuki elimizi O'na açsak ..Ama bilinçle inanarak göz yaşı ile... Umudunu yitirmeden dua etmeli...Kulun duada YARABBİİİİ demesi Rabbinin ona buyur kulum demesinin ta kendisidir.. Ozaman biz neden boşluktayız? Çünki istemesini bilmiyoruz...İmtihandayız...Yada istediğimiz şey hakkımızda hayırlı değildir... Önemli olan sabr ile beklemek ve ümidini yitirmemek...
Çok güzel bir yazı olmuş..Emeğinize sağlık ..Allah razı olsun..
Kulların beni hep çukura atar Tutmasan, kim benim elimden tutar Her adım atışta yer beni yutar Batağımı kurut lütfen Allah’ım. ....İçsel anlatım..dua gibi.. Bir önerim var...'( Lütfen )..yerine( Güzel Allah'ım ) daha uygun olurdu gibi... Kutladım selamlar
Duanıza gönülden amin diyorumYARADAN ona açılan elleri boş göndermez geri.Kapısından kullarını geri ÇEVİRMEZ..Geniştir RAB'bimin hazinesi.Bir gece düşer rahmet yağmurları. Hiç beklemediğiniz anda avuçlarınıza dolar bulutlar. Ruhunuz yıkanır yenden yeniden.Yüreğinize emeğinize sağlık.Kutlu/YORUM.Sevgilerde kalın hep.
Yüce Mevlaya açılan hiç bir el geri dönmez değerli dostum. Belki ertelenir ama neticelenir. hele sizin gibi mısraların diliyle yapılan bir dua ise bu. İşaallah Yüce Mevlam yar ve yardımcınız olur. Çok nefis bir eser okudum sayfanızdan.