Rüzgâra nefesini vermişsin, Yaprağa kokunu! Bir yakıcı tebessüm ve bir gelincik endam, Ufkun perdelerinde bulutları gezer de, Hüzün, Nedense hep böyle menevişli savrulur, Hayalinle sermest olan Bu şanslı yerlerde...
Durgun sularda yürüyorum sahil boyu, Yalınayak, paçalarım sığalı; Sözde boş vermişim ya sakın inanma, Bil ki, Senden anılarla birebir yaşıyorum, Ömrümüzü kavrayan ayrılık elemlerini !..
Çakıllara, kumlara bastık sıra, Adım, adım yüreğimde hissediyorum, Eksik kalan sevdâmızın İç burkan sitemlerini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKŞAM SULARINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKŞAM SULARINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni bir başka kıskandım ey yar.... Gurubu yudum yudum içmek... Bütünüyle güzel içten, samimi ve itirafla bezeli bir şiir... İsteyen istediğini alsın dercesine... Aldım payıma düşeni teşekkürler... Sevgi bir bitmeyen pınarmış.. derlerya; içen pişman içmeyen pişman... gelgitler yaşatır ama asla vageçilmez... saygılar...
hani eski plaklar vardır iğne bir yerde takılır hep aynı şeyi çalar ya bende elim şakağımda öylece o güzel dizelere takılı kaldım.çehreni tel tel bulutlara germişte,mehtabı sinende uyutmussun.çok çok güzel. kaleminize,yüreğinize sağlık.saygılarımla
Sevgi bir bitmeyen pınarmış.. derlerya; içen pişman içmeyen pişman... gelgitler yaşatır ama asla vageçilmez... saygılar...