kırgınlığımı aynalar anlattı bana çocukken dinlediğim masallardan farklıydı iki başlı devlerin yerinde iki yüzlü insanlar vardı hangisine inanmalıydım, devi devirmek daha kolaydı…
haksızlıkları, akıp giden zamandan öğrendim hazırlıksız yakalanmak, saf davranmak büyük hataydı yaşarken farkına varamadığımı, gençliğimi tükettiğim o anda anlamak ne acı…
sonraları;
kızgınlığımı ateşle dövülen demirde gördüm şekil aldı merhamete dönüştü ne kadar küçük, ne kadar zavallılardı ateşim söndü, ılık bir rüzgara karıştı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEVİ DEVİRMEK DAHA KOLAYDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEVİ DEVİRMEK DAHA KOLAYDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir zamanlar gözümüzde devleştirdiğimiz ve bir türlü yaklaşmaya cesaret edemediğimiz korkularımız,günü geldiğinde anlamsız kalıyor... Şiir adına güzel dizelerdi.Kutluyorum saygımla...
Evet galiba haklısınız Dileh hanım. Riyakarlık maske olmuş bazı insanların yüzünde/bilemezsiniz doğruyu nasıl göreceksiniz hangi yüzünde.Kaleminiz daim olsun efendim.Çok nefisti şiiriniz.
Bir zamanlar gözümüzde devleştirdiğimiz ve bir türlü yaklaşmaya cesaret edemediğimiz korkularımız,günü geldiğinde anlamsız kalıyor...
Şiir adına güzel dizelerdi.Kutluyorum saygımla...