(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN VE SEVDAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN VE SEVDAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk yorumum size aranıza katıldığım zamandan beri.Evet sevmemiz,sevdalarımız olmasa ne kalıyor geriye öteye görürecek?Yürekten katılıyorum mısralarınıza.
duygular dile gelirde yürekler coşar fırtınalı bir iklimde sevdalar taşar evet yüreğine sağlık çok güzel bir çalışma olmuş başarılarınızın devamı dileklerimle esnkalın ayhan okumuş
ŞAİRİNKÖŞESİ tarafından 10/9/2007 11:23:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne kalacaktı ben giderken Ne götürecektim heybemin dibinde
Sevdandan başka...
Ömrün tükendiğini insanın diğer aleme hiçbir maddi unsurları götüremiyeceğini belirten uyarıcı öğüt verici niteliğ olan bu güzel şiir Yunus Emre Hz.lerinin "Sevelim sevilelim,bu dünya kimseye kalma."dizlerini hatırlattı.Akıcı bir dil ve anlamlı dizeler.Başarılı bir çalışmanın ürünü olan bir şiirdir.Şaire üslubunda benzetmelerede yer vermesi akıcılıkla birlikte okuyucu üzerinde ilğiyide atırmıştır.
merhaba sanırım sitede yeni üyesiniz...öyleyse hoşgeldiniz...şiiriniz beni çok etkileedi...resimle de bütünleşmiş...yürekten kutlarım...teşekkürler...saygımla...
sevgili hazal önce hoşgeldiniz .. iyikide geldiniz şiir çok güzel di fon harıka yüreğine sağlık arkadaşım yolun acık yüreğin şiirlerle dolsun. beğeniyle okudum şiirini tebrikler kocamanından puanımla sevgilerimle..
gözlerinden damlayamayan tutmaya çalıştığın
güzel bir şiirdi tebrikler