Geldik yine bir bayrama, istemiyorsan inanma. Gerek var mı ki ayrıma? katılsın herkes bayrama. Verilmiş haktır insana, teşekkürler kutlayana. Bayramınız kutlu olsun, deyip erelim bayrama.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geldik yine bir bayrama, istemiyorsan inanma. Gerek var mı ki ayrıma? katılsın herkes bayrama. Verilmiş haktır insana, teşekkürler kutlayana. Bayramınız kutlu olsun, deyip erelim bayrama.
Erdoğan Ayan (eayan)
Kutlu olsun bayramın, n eş'eyle dolsun gönlün; Dert keder kalmasın hiç, mutlu geçsin tüm ömrün.. Hayat öyle kısa ki, masal gibi, var ve yok; İnsanlar alkış tutsun, seni gördükleri gün......babidim
Güzel bayram mesajınıza ben de, bir dörtlükle yorum yapmalıyım dedim ve... Nice bayramlara gönlünüzce mutlu ve huzurla inşaallah diyorum..Kaleminiz varolsun!.. Siz de hep varolunuz.. Âmin!... babidim
babidim tarafından 11/5/2011 4:22:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Siz öyle diyorsanız bana teşekkür etmek düşer... Şiirlerinizi beğeniyle okuyorum.. Hâliyle yorumlar da etkili oluyor... Siz de öyle diyorsanız, rengim dönüyor pembeye...Ben de, doğal olarak mutlu oluyorum... Gönlünüz varolsun... Takdir ve teşekkürlerimle... Sağolunuz Erdoğan Bey!...
Güler hanım, inanın muhteşemsiniz. Cevap dörtlüğünüze bayıldım. Mutlu bayramlar diyor. Ben de Bimıkabele, mutlu bayramlar diliyorum. Yine etkili rengi zorunlu kıldınız. Teşekkür ederim. Selamlar sunarım.