(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKUTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKUTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yakuti diner mi bir gün kederin Terkedip gider mi acep hederin Ne geldiyse Hakk''tan odur kaderin Amenna dedinde coştun Yakuti ARİFE TARİF GEREKMEZ..........
Yakuti diner mi bir gün kederin Terkedip gider mi acep hederin Ne geldiyse Hakk''tan odur kaderin Amenna dedinde coştun Yakuti
ben bir dörtlüğü alayım sen hepsini say. usta ozanlarımızda ne gördüysek ustalığa dair şiirinde tamamı vardı. olsa bu kadar olur. tebrikler ederim alkışlarımla.
nedir bu yollarda küçük çakıl taşları değmeden olgunlaşmıyor insan güreşmekteyiz hayatın cilveleriyle böyle öğretmekte bizleri yaşamı öğretmesiydi yazabilir miydiz? Böyle güzel dizeler saygılarımla
Varsın bilmesinler kalbi sağırlar Fikrinde hafifler cüsse ağırlar Hicran yarasına düşsün bağırlar Deli dalgalarla taştın Yakuti *** Değerli kalem erbabı ve kıymetli şairemiz,sevgili Hacer Hanım.... Gerçekten çok anlamlı ve derin çizgisi olan ve kendi resminizi çekip,altın çerçevede bizlere sunduğunuz hem tekniği,hem de içeriği süper olan muhteşem bir şiir olmuş...
Vallahi bravo diyor;alkışlıyor,kutluyor, TEBRİK ediyorum ve de beş puan veriyorum haklı olarak...
Selam ve saygılarımla Hacer Hanım... Şiir adına bir kez daha tebrikler...
Merhamet gözüyle aleme baktın Ilık sevda oldun damarda aktın Etmedin şikayet sineni yaktın Şiirden mezarı eştin Yakuti ***Kız Yakuti, yine yaptın yapacağını, yürekleri dağlattın buna HACER ül esved taşı bile dayanmaz.Dayanırsa da sonunda YAKUT a dönüşür inan ki. Firdevs Cennetindeki Yakut ve zebercetten köşküne kitabe olarak yazılsın inşallah.
Gülmedi bir lahza ömrünce yüzün Çileden çileye koştun Yakuti Ne de eyvahına dil oldu sözün Ateş yağmuruna düştün Yakuti................... .......................................... ......................................... HACER HANIM YAZAN KALEMİ YÜREKTEN KUTLARIM.... HARİKA BİR ESER OKUTTUNUZ... KALEMİNİZ DAİM OLSUN İNŞ...
"Ne geldiyse Hakk''tan odur kaderin Amenna dedinde coştun Yakuti "
Şiiri okurken kimi zaman hüzünlendim, kimi zaman coştum. Ama şu yukarıdaki mısra var ya, işte bunu sindirerek söylüyorsa insan; dünyası da Ahireti de kurtulma yoluna girmiştir. Tebrik ederim.
Efendim,Türk insanının duygularına o kadar güzel tercüman oluyorsunuz ki, bu tarz yazmış,belli başlı halk şairlerinin içinde, seçkin bir yerde bulunuyorsunuz... Dilimizin ifade gücünü örnekliyor yazdıklarınız...Kültüre önemli katkıdır bu... Beğeniyle,duyumsayarak okudum...Yürekten kutluyorum... Saygılarımla,efendim...
Yakuti diner mi bir gün kederin Terkedip gider mi acep hederin Ne geldiyse Hakk''tan odur kaderin Amenna dedinde coştun Yakuti
Final mükemmel Saygıdeğer Hocam insan ne kadar sıkıntı çeksede "Amenna" diyiyorsa insanı kamildir.Bizler ondan gelene durmuşuz,kalü bela demişiz.Rumuzunla müsemma olan bu güzel şiirin gerek kalıp gerekse muhteva yönünden sizin üslubunuza layık çizgi üstü olmuş,sabahın seher vaktinde alem uykuda iken okumanın zevkini bana tattırdığınız için size minettarlığımı sunarım.
Yürek dağlayan dizlerdi, çoğumuzun hayatı buna benziyor aslında, çok güzel bir şiirdi, yüreğine sağlık, yüreğinden sevgi ve umut hiç eksik olmasın, sevgiyle kal...
Yakuti diner mi bir gün kederin Terkedip gider mi acep hederin Ne geldiyse Hakk''tan odur kaderin Amenna dedinde coştun Yakuti
sabret güzel dost bir gün biter çileler,Rabbim iyi kullarına verirmiş taşıyamayacakları yükleri,ki kulum isyan eder mi diye denermiş,Ama sonunda Rabbim isyan etmediğimiz için bu güzel kullarını mükafatlandırır.İnşallah yüzün hep gülsün bundan böyle..