Gecelerin yıldızlarla oynaştığı o garip an Çözerek zincirlerini, istisnayı azat eder Fırlar ya karanlıklardan, süslenmiş bir garip şeytan Vicdan sırtını dönse de, yürek kanar, biat eder.
Beyne üşüşür heyecan, haykıran duygular kesif Düşmeye başlar notalar, belli değildir müellif Aynalar çokluğa mahkûm, silinir köşelerde küf Yokluklar ve isyan pes der, varlığa kanaat eder.
İşte o andır aldatan, kırmızılar siyahımsı Yıkılır gerçek, yıkılır, hâyâl ise ilahımsı Hasrete hasret kalınca, bir ses duyulur ahımsı Diz vurur vicdan, baş eğer, gönüller itaat eder.
Ve sabah, aklar bürünür, geceye gelir genel af Dizlerde yürür sarhoşluk, gönül, daha da bir tuhaf Saklambaçlarda çözümler, bitmiştir geceyle zifaf Gariptir gündüzler neden, geceye seyahat eder.
Gecelerin yıldızlarla oynaştığı o garip an Çözerek zincirlerini, istisnayı azat eder Fırlar ya karanlıklardan, süslenmiş bir garip şeytan Vicdan sırtını dönse de, yürek kanar, biat eder.
Turgut Uzdu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İhanet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İhanet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.