Bombayı yüklediniz acımadan katıra Size olan nefretim sığmaz birkaç satıra Cumhuriyet erleri gelmez mi hiç hatıra Geçmişi unutmayın artık düşünün biraz Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz!
Bir DuruP bak haline demokrasi neyine BilDiriP saçma sapan Kürt masalları yine Vekil olsa ne çıkar hanımı ne beyi ne Elbette bu oyuna edeceğiz itiraz Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz!
Bölünürse bu vatan Atanın huzurunda Yüzümüz olacak mı düşünün bir durun da Mertlik itin neyine pusu kurup vurun da Namertlikle öldürmek size verilen cevaz Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz!
Türk ki şanlı şerefli gücü dünyaya bedel Türk ki cesur haliyle bütün aleme model Türk ki yumruğu sıkı ona kalkmaz hiç bir el Onca yumruk yedi de anlamaz vurdum duymaz Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz!
Aramıza girmeyin kardeşimdir milletin Nedir bu öfke garaz nedir bu dalâletin Canımıza yetti be ettiğin rezaletin Sokaklara düşmekle ortaya bir şey çıkmaz Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz!
Şehir şehir sürterek nutuk mu atarsınız? Acımaz bir birine milleti katarsınız Ölünce sininizde rahat mı yatarsınız? Lodosu susturacak yıldız, kıble ve poyraz Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK YILMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK YILMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türk ki şanlı şerefli gücü dünyaya bedel Türk ki cesur haliyle bütün aleme model Türk ki yumruğu sıkı ona kalkmaz hiç bir el Onca yumruk yedi de anlamaz vurdum duymaz Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz!
gerçektende yedi düvel yüzümüze gülüp sırtımızdan hayasızca vuruyorda ıh bile demiyoruz. İçrde ve hariçte onca hain temelimize dinamit koyarken ayakta kalan, her soydaşına ve dindaşına hamilik eden, bunca zorluklara göğüs gerip TÜRK-İSLAM coğrafyasına liderliğe soyunabilen bu ülkeye, bu millete kırk bin kere maşallah. Allah nazardan saklasın.
Yüreği vatan aşkıyla dolu bu yüreğe ne yazsam az gelir. Yüreğinizinn sesi son nefese dek daim olsun OĞUZSOYLU ABLAM. SELAM VE DUA İLE...
aziz dost kalem ellerine saglık yüregin dert görmesin çok kişiden daha mert olarak yazdıklarından dolayı kutlarım seni seninle senin gibi düşünenlerle beraberiz hep gün gelecek türkleri bir daha tanıyacak bu soysuz satılmışlar
Tebrikler Afet ablam. Hedefi 12 den vuran bir şiir. Tabiki de yılmaz bu millet, yılmaz bu vatan. Bir noktada katılmıyorum sadece belki de farklı anladım. "saçma sapan Kürt masalları" cümlesinde lanet olası PKK dolayısı ile teröristler Kürtmüş gibi yansıtılmış sanki. Bende bir Kürdüm hocam, ben ve benim gibi sayısız kardeşim de lanetli PKK ve BDP ye karşıyız ve de lanetliyoruz. Her Kürt PKK değildir, Her Pkk da KÜRT değildir. Çoğu eserde KÜRT kelimesinin Pkk ve Pkk yankıları ile aynı cümlede kullanıldığını görüyor ve cok üzülüyorum... Sanıyorum ki benim Afet ablam bu yönde vurgulamamıştır. Fakat dışarıdan öyle gözükmektedir. Saygı ve sevgilerimle ablam.
Anlattıklarınızı biliyor ve öyle düşündüğünüzün de farkındayım ablam. Şiirde ki o büyük harflerin şiirin hedefi olduğunu da biliyorum.Lakin benim dediğim cok çok başka... O canilerle masum olan Kürt halkının isminin ayni cümlede geçmesi. Her PKK'lı sizce neden Kürt olduğunu idda ediyor ? Tabiki Türk kardeşlerimiz ile Kürt halkını düşman etmek için. Ben güneydoğulu biri olarak herşeyin sonuna kadar farkındayım. Bu bir oyun, oyuna gelmeyelim ne olur. Kardeşliğimize kastetmek balta vurmaktır tek amaç. Kimlik veya başka devlet değil. Onun icin her zaman ve her yerde diyorum ki, Her Kürt PKK'lı değil. Her PKK'lı da Kürt değildir. O güzel yüreğinizi biliyorum sadece istemeden de olsa o şerefi yitiklerle bizi aynı cümleye koymanız üzücü. Tabiki aynı savaşlarda omuz omuza gerek zafer aldık, gerekse kanımız döküldü. Kız aldık, kız verdik. Cok uzak değil daha gecen hafta Van depremi oldu ve ilin yüzde 70 Kürt. Kardeşliğin en güzel işareti olarak her ilden yardim uzatıldı. Daha ne olsun ki? Iste Gercek Türkiye, ışte Gerçek kardeşlik... Temiz yüreğinize selamlar gönderiyor, ellerinizden öpüyorum canim ablam. Sanırım oğlunuz yanınızda ki hoşgelmis askerden. Izin veya tezkere olsun. Saygılarımla
seneler önce bu vatan için Kürt, Türk,laz,çerkezdemeden omuz omuza çarpıştı atalarımız. senelerce kız alıp kız verdik, birbirimize karıştık. Hatta bir yerinde kardeşimizlearamıza girmeyin de dedim farkettiyseniz, ki sözüm Kürt - Türk ayrımı değil, ayıranlaraydı,yani pkk lı vekillereydi. Her Kürtpkklı değilama hemen hemen her pkklı kürt olduğunu iddia eden kişiler bildiğimiz kadarıyla . benim yeğenlerim de kürt, onlara sözüm olamaz.
Bir DuruP BilDiriP bazı harflerin büyük yazılmasının aslı şiirin hedefidir.BDP...
Türk ki şanlı şerefli gücü dünyaya bedel Türk ki cesur haliyle bütün aleme model Türk ki yumruğu sıkı ona kalkmaz hiç bir el Onca yumruk yedi de anlamaz vurdum duymaz Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz! birkez daha gurur duydum türklüğümle sevgilerle
Aramıza girmeyin kardeşimdir milletin Nedir bu öfke garaz nedir bu dalâletin Canımıza yetti be ettiğin rezaletin Sokaklara düşmekle ortaya bir şey çıkmaz Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz!
Şehir şehir sürterek nutuk mu atarsınız? Acımaz bir birine milleti katarsınız Ölünce sininizde rahat mı yatarsınız? Lodosu susturacak yıldız, kıble ve poyraz Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz!
bu vatanda satılık ve dönmeler bitmedikçe bu iş daha çok sürer dost çok sevgiler olsun yürek sesine...
Türk ki cesur haliyle bütün aleme model
Türk ki yumruğu sıkı ona kalkmaz hiç bir el
Onca yumruk yedi de anlamaz vurdum duymaz
Türk yılmaz efendiler, duydunuz mu Türk yılmaz!
gerçektende yedi düvel yüzümüze gülüp sırtımızdan hayasızca vuruyorda ıh bile demiyoruz. İçrde ve hariçte onca hain temelimize dinamit koyarken ayakta kalan, her soydaşına ve dindaşına hamilik eden, bunca zorluklara göğüs gerip TÜRK-İSLAM coğrafyasına liderliğe soyunabilen bu ülkeye, bu millete kırk bin kere maşallah. Allah nazardan saklasın.
Yüreği vatan aşkıyla dolu bu yüreğe ne yazsam az gelir. Yüreğinizinn sesi son nefese dek daim olsun OĞUZSOYLU ABLAM.
SELAM VE DUA İLE...