o da yetmedi, iki kere ikiyi dört yüz ettim, dört yüzle masum sandığım yüzlere baktım, çare yok, dediler ki; iki kere iki, ikiyüz edermiş, meğer o da bende yokmuş. gördüm ki ben iki yüzlü olmasını beceremeyenin daniskasıymışım. olmadı.
dün aynada sadece kendimi kandıracak maskesiz bir kendim arıyordum, düş/tü, kırıldı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMADI GİTTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMADI GİTTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o da yetmedi, iki kere ikiyi dört yüz ettim, dört yüzle masum sandığım yüzlere baktım, çare yok, dediler ki; iki kere iki, ikiyüz edermiş, meğer o da bende yokmuş. gördüm ki ben iki yüzlü olmasını beceremeyenin daniskasıymışım. olmadı.
dün aynada sadece kendimi kandıracak maskesiz bir kendim arıyordum, düş/tü, kırıldı.
o da olmadı.
olmaz dost hakikat mührünü yürekler oturtmadıkça kutlarım inan muhteşem bir şiir günün şiiri olmalıydı bence kutlar sevgiler sunarım...
“dün aynada sadece kendimi kandıracak maskesiz bir kendim arıyordum düş/tü kırıldı.”
Bu satırdaydı işte, Aranan kan !... Şiirin diğer sütunlarını hasır altına saklayan Bakın siz mermer Ben tunç diyordu ayna/dan Maskesiz Dönmezdi ki bugünkü devran Artık maske/siz her şey yalan ?!.... Hakikat konuşuyordu kırılan aynadan ; “Düşmüş ayna bir kere Fırsatlardan yararlan Kaç hakikatin nankör pırıltısından Birazda “maske’yle” oyalan……..” ++++++++++++++++++++++++++++ Şiir’den çok, Adeta bir “Akıl oyunu” gibiydi !?........... Ve derin derin düşündürmüştü………..... Birden çok bilinmeyenli bir şiirdi !........... Tebrikler olsun başarana !!!!....................
Onatça tarafından 1/8/2012 11:21:31 PM zamanında düzenlenmiştir.