(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinizi okuyarak bayağı bir gezinti yaptım. Tebrik ediyorum o yanık yüreği. Belli, bir dileğin var, ama kavuşamadın, Önünde engelleri bir türlü aşamadın.
Zaten aşmış olsaydın böylesine dolmazdın. Yüreğini çalana belki âşık olmazdın.
özenle seçilmiş kelimeler,yüreğin derininden gelen dizelere düşünce ,duygulara ortak omuş o değerli kalem..kutluyorum dost;yürek sesin susmasın..sevgilerimle..
estağfurullah efendim odun ne demek,olurmu öyleşeyama gerçekten de şiir bekletilip düzenlenmeli, bu önemlidirşairin gelişmesiiçin. çok güzelbir anlatım var aslında. Kendinize haksızlık etmeyin.
efendim şiiri bekletip üzerinde çalışsam üç dört gün dediğinizi başarıyorum amma yazıp akabinde yayınlıyorum o yüzden tabii biraz dağdan inme oduna benzemekte bilmekteyim
çok değerli yorumunuz başıma tacımdır teşekkür ederim.. sizin bu gibi yorumlarınız bazan şiirlerin üzerinde çalışmaya zorluyor şükranlarımla...
Bir haber ver be adam, leylâm nerede ? Gerdana salmış zülfün, leyl’im nerede ? Sabah akşam yolunu; gözlerim vallah Allahımın yazdıgı, zeyl’im nerede ? . , CANADN NİYAZ EDERİM SEVGİLER ERDEM YUREĞİNE ÖZÜNE ÖMRÜNE BEREKET SAYIN ŞAİİR DOST
Belli, bir dileğin var, ama kavuşamadın,
Önünde engelleri bir türlü aşamadın.
Zaten aşmış olsaydın böylesine dolmazdın.
Yüreğini çalana belki âşık olmazdın.