Bi vitrine bide cebindeki paraya bakıp acı acı yutkunmak ne hazin... E bide kelsin bir anlık bakışa aşık olup merhaba diyememek ne hazin... Biz Allah’ın yarattığı herşeyi sevdik ama sanırım hiç biri bizi sevmedi yürek koyduğun sevdalardan itilmek ne hazin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne hazin... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne hazin... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
diğer yazdıklarımıda okuyarak mı bu kanıya vardınız bilmiyorum... Deneme, öykü, şiirsel öykü, kafiyeli şiir ve söz gibi çalışmalarımda var ilerleyen zamanlarda paylaşırım... Evet şiir kısa olmuş gibi, yarım kalan şeylerin de ayrı bi keşke bitmeseydi dedirten bir tadı olduğunu düşünerek bu ara böyle kısa şeyler yazmaya çalışıyorum bu ve intihar şiiri devamını yazmayı düşündüğüm şeyler açıkçası sıkılınca ortaya kötü bişey çıkmasın diye yarım bıraktığım şiirler bunlar teşekkürler arayışa iten yapıcı yorumunuz için...
Bi vitrine bide cebindeki paraya bakıp acı acı yutkunmak ne hazin... E bide kelsin bir anlık bakışa aşık olup merhaba diyememek ne hazin... Biz Allah’ın yarattığı herşeyi sevdik ama sanırım hiç biri bizi sevmedi yürek koyduğun sevdalardan itilmek ne hazin...