uyurken siyahtır su manüple rüyalar uyanıkken kendini sokar akrep kanın kötüsü olmaz caniysen
acı imgelerle vurur tezene yürekten çınlarsa ana ezgiler korkunun en acı eceli bu olsa gerek seni senin silahınla vuruyorsa ihanet
bu bitmedik bir rüyadır arşidük bir ’’hasta adam’’ ki ölmedik, gebermedik! denizden denedik düz ovada yerde bir de yüksekten deneyelim dedik
yetişmeliyiz bir şekilde tutmalı, yoksa yürüyecek! yılmak yok geri durmak gürbüzleşiyor bak giderek sana düşen ardı kanlı oyunlara ilikli entrikalar fitillemek yarına çıkmadan bugün, şimdi durum müsait bunların yüreği pektir sırtı sağlam içinden içinden kurur bunlar bir tek dik dursa da tek başına, nasıl kırılır peksimet!
bir avuç cehildir oralarda halk çabuk tava gelirler balık istifi! öğretmenden okuldan uzak tutarsak züccaciye dükkanına nifak sokarsan, fil gerekmez bunlar biribirine ne düşman olabilir ne vazgeçer bir müddet dedelerini unuttursak o bile yeter! bir atladık mı o eşiği tamamdır, gerisi kolay kabuğunu aldın mı çürümez mi soğan unutma, en iyi dans ederken vurulur dam! sıkıştırırsan akrebi çaresiz ,kendini sokar!
ne demek o! bunların tarihi dini birdir aynı mezarda yatarlar kardeştirler eee senin işin ne ya orada ne misyona müttefiksin sen onlara insalık içirip kalleşlik hasat edeceksin evet , evet ölmese de, yürümesine asla müsade etmeyeceksin!
bir dünya yanımızda sen korkma bak! kim duydu Ruanda’yı ne oldu Bosna’da nasıl girerdik yoksa Afganistan’a hem sen kolay mı sanıyorsun y ö n e l t m e y i dünyayı aç kalmamak için acımayacaksın semirmek için sömürecek adalet filan neyine sen Demokles’i hatırlayacaksın elinde barış kılıcı olacak her zaman evet yine de afyon çektirip yaralarına tuz basacaksın ve şunu hiç unutmayacaksın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARŞİDÜK'TEN MEKTUPLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARŞİDÜK'TEN MEKTUPLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne demek o! bunların tarihi dini birdir aynı mezarda yatarlar kardeştirler eee senin işin ne ya orada ne misyona müttefiksin sen onlara insalık içirip kalleşlik hasat edeceksin evet , evet ölmese de, yürümesine asla müsade etmeyeceksin!
düşmanın Türk’se karşısına sen çıkmayacaksın!
Yazdıran yüreğe kalemi konuşturan beyin hiç susmasın. Her şiir gibi bu şiir de yürek yakanlardan olmuş. Kalbi teşekkürler...
eee nasıl halledecek nifak sokarak nifak sokmak için tarihi senaryo yazacak biz de yutacağız pışşııkk...:))
"su uyur düşman uyumaz"
ne güzel uyarmış atalarımız.. ve gelmemek gerek tarihi dahi çıkarlarına göre yazanların kardeşi kardeşe kırdıranların oyunlarına..
bizler ki aynı köken aynı coğrafya aynı vatan.. aynı inançların kardeşleriyiz..
işte bilimsel gerçekler..:)
‘Kürt’ Öztürkçedir
"Haluk Tarcan Amerikalıların Van’ın Muratlı Kasabası’nda yaptıkları gen araştırmasını gündeme getirdi. “Amerikalılar Van’da insanlardan DNA örneği alıp bir araştırma yaptı. Amaçları Etrüsklerin Türk olmadığını dolayısıyla da Kürtlerin de Türk olmadığını ispatlamaktı. Sonuçta yüzde 97 uyum bulundu ve bu şekilde Kürtlerin de Türk kökeninden geldiği ortaya çıktı. Ayrıca, Kürt ’yönetim müsaadesi’ anlamına gelen Öztürkçe bir sözcüktür” dedi. “Batı bile Türklerin büyük bir tarihi geçmişe sahip olduğunu biliyor” diye konuşan Tarcan, Orta Asya insanı M.Ö. 80 binlerde insanüstü bir varlığın olduğunu kabul etmiştir. Nereden geldik? Nereye gidiyoruz? Varlık yokluk meseleleri üzerine düşünmeye başlamışlar. Bu şekilde felsefenin temellerini atmışlardır. Bizim süper entelektüellerimiz buna nasıl karşı çıkacak? diye sordu." alıntı
ve herşey bizim elimizde istediğimiz zaman barış ve huzur gelir yeterki dünyayı parmaklarında yönetmek isteyenlerin kuklası olmayalım yeterki oyunlara gelmeyelim yeterki akılcı bilinçli uyanık olalım yeterki evrensel düşünelim yeterki yüreklerimizi sevgiyle dolduralım..
adem'den olma havva'dan doğma cümle kardeşlerimizle bu üç günlük dünya evimizde içimizde merhamet gönlümüzde sevgi barış huzur mutluluk içinde tamamlayalım göz açıp kapayıncaya kadar geçecek olan o üç günlük süreyi alnımız ak yüzümüz pak ..
tebriklerim hayata kattığınız erdemli uyaran sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız Serhat dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Evet bizler bin yıldır bu coğrafyada bu tarihin perspektifinde yaşıyoruz. Beraber yaşamış ölmüşüz beraber mezarlardayız beraber düşmana karşı koymuşuz. kız almış vermiş dolayısıyla akraba olmuşuz. Ve gerçekten aynı haklara sahibiz coğrafi olarak bazı eksiklkler var elbet. ve bazı devlet hataları. ama bunca birlikteliğe göre ne acıdır ki üç beş kurdun oyununa geliyoruz. hemde göz göre göre . çok acı çok...
Bir yazi okumustum sanirim Face de bir arkadasindi. Yanlis hatirlamiyor isem kisaca yazayim, cünkü cok dikkatimi cekmis ve icim ürperip gurur ile begenmistim;
Bir terorist teslim oluyor ve anlatiyor: ben ilk daga ciktigimda karsima ilk yirmi yasinda bir Türk askeri cikmisti belli bir zaman sonra yine 20 yasinda bir Türk askeri ve gecende yine o 20 yasindaki Türk askeri karsimdaydi. Anladim ki Türk askeri hicbir zaman bitmeyecek! O yüzden geldim ve teslim oldum! - Böyle bir yazi idi simdi siirin finalini okuyunca aklima düstü. Anlamis-ANLASINLAR ! BU VATAN SAHIPSIZ DEGIL; Türklügün damarinda sehadet Kudreti var. ...
Siirin mi sevgili dost Elbette sahibi kadar derin ve anlamli idi anlatima gösterdigi hassasiyet ile.
bunların tarihi dini birdir
aynı mezarda yatarlar kardeştirler
eee senin işin ne ya orada
ne misyona müttefiksin
sen onlara insalık içirip kalleşlik hasat edeceksin
evet , evet
ölmese de, yürümesine asla müsade etmeyeceksin!
düşmanın Türk’se karşısına sen çıkmayacaksın!
Yazdıran yüreğe kalemi konuşturan beyin hiç susmasın. Her şiir gibi bu şiir de yürek yakanlardan olmuş. Kalbi teşekkürler...