(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alışamadım// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alışamadım// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ölüm aslında son veda ilk defa uzanış boylu buyunca yürek toprağına ve baki zamanlardan armağan bir tutam nefes gelincik tarlasına ölürken tende baharlar
Ne umutlar beslemiş, ne hayaller kurmuştu gideninin ardından .. Dönüp gelecekti (toprağa düşmeseydi ), yeni bir yaşam kurulacak,sevgi üretecek, sevgiliden çocuk olacak ve mutluluk la sürecekti yaşamları (toprağa düşmeseydi ) !
Bana neden dönmediğmi, neden şehit olduğumu, neden hayallerini, umutlarını söndürdüğmü sorma benden, Ben istemedim ki bunu..
" BEN HİÇ ALIŞAMADIM Kİ YOKLUĞINA " desen de ey çooook sevdiğim. Beni değil, beni- seni hiçliğe koyanlardan sor bunun hesabını !
Gitmek mi zor, kalmak mı zor .. İkisi de çok zor...
Şair duyarlılığı ve yüreğinin duygu yüklü örgüsünden doğan bir acılı şiir.
Kutluyorum değerli şair dost Taylan Bey sizi, Selam ve saygılarımla..
Ve Hesap sor benden Öpmeye doyamazken Körpe bedenini Nasıl verdim Diye Gelincik kokmayan Bu soğuk toprağa seni ------ bir sevilenin yokluğuna insanın ömrü boyunca alışacağını düşünemiyorum... çok güzeldi şair.. :)
Çok naif bir eser, Taylan abimin yürek sesini nerde olsa tanırım, kendine has ve özgü şiirleri var, çokça şiirdi kutlarım her dem sevgi ve saygımdasın...
Çok hüzünlüydü....
Çok da güzel....
Kutlarım....Saygılar.......