Birileri yaptı-etti bir şeyler Hâlâ da yapar-eder biriler Kimi uşak oldu birilerine Kimi "Irk!" dedi Kimi "Kimlik!" Kimi koltuk dedi ve koltuk uğruna herşey Kimisiyse "Bize para gerek!" dedi ve "Dinmemeli bu kan!" Var oldu kötülük Var oldu ölüm...
Sonra, sulandı el alemin ağzı bi güzel Bi güzel de ovuşturdular ellerini Bıyık altından gülerek...
Ve biz! En çok alkışı sevdik Bir yandan sıvazlanırken sırtımız Okşanırken başımız diğer bir yandan...
Ama sevmedi gökyüzümüz bizi Ne yüreğimizi Ne insanlığımızı Ne de dinimizi imanımızı! Küstü, biz küstürdük diye Tanrı’mızı Ve döküldükçe canlar toprağa...
Şimdi, her bir yanımız kan Her bir yanımız feryat Her bir yanımız eksik şimdi! Vatan sağ olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRİLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRİLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EY İNSAN! KANIMI DONDURAN HALİN OLMASA NE BU KADAR YANAR, NE ÜZÜLÜRDÜM --diyesim geldi. İnsanın insana yaptığını kim kime yapıyor ki değerli dost yürek....
ŞAŞARIM Birilerinin feryadı tırmalarken semayı Karşısında sevinene şaşarım, şaşar İnsan dolsa yanım yörem ölünür mü bu dünyada Direnirim azraile, yüz değil bin yıl yaşarım Her şeyin özü insan Yangının közü insan...
Duyarlı yüreği dert görmeye....
Çıkıp geliversen bir gün ansızın Tutuşsak el ele çıksak sefere Feryadımız yeri göğü inletse Desek ki kardeşiz, desek bin kere
Aymaz yüreklere pusula olsak Çevirsek rotayı daim sevgiye Bu kutlu davanın nârıyla solsak Her bahar canlansa, can biteviye
Bilirim yüreğin yüreğime eş Ayna gibi ayan, görünür burdan Ta Levh-i Mahvûz'da kardeşiz, kardeş Çıkmanın zamanı artık çukurdan
Bir bayrak açalım seninle gel de Adı, sevgi, dostluk, kardeşlik olsun Boğulsun zalimler bu kanlı selde Yeryüzü cenneti insanla dolsun.
Bir garip gelinim acılara gark Memleket sevdası tuzum biberim Kin ve nefret gayrı edilmeli terk Bildiğim yol budur, ben böyle derim ........ gelin
Duyguların yüreğime tesir etmeseydi çalakalem bu dizeler çıkmayacaktı caaan.
"Şimdi, her bir yanımız kan Her bir yanımız feryat Her bir yanımız eksik şimdi! Vatan sağ olsun..."
Evet, önce vatan sağ olsun sonra da o birileri ne yaptığını, kimlerin maşası olduğunu oturup düşünsün. Çok anlamlı bir şiirdi. Eline, yüreğine sağlık arkadaşım.
Birileri yaptı-etti bir şeyler Hâlâ da yapar-eder biriler Kimi uşak oldu birilerine Kimi "Irk!" dedi Kimi "Kimlik!" Kimi koltuk dedi ve koltuk uğruna herşey Kimisiyse "Bize para gerek!" dedi ve "Dinmemeli bu kan!" Var oldu kötülük Var oldu ölüm... , emeğine yureğine sağlık candan tebrik ederim,
Nifak tohumlarını ekiyor aramıza birileri kardeşlik birliğini bozmak için ellerinden geleni yapıyorlar bu şartlarda aslında biz daha çok kenetlenmeli göğüs germeliyiz bu çapulculara..Duyarlı yüreğinize sağlık tebriklerimle..
Bize para gerek!" dedi ve "Dinmemeli bu kan!" Var oldu kötülük Var oldu ölüm... ===
Emperyalist uşaklara bir sözüm var, Bu kanın altında ezilir gidersiniz. Kanma inanma bulur gebertir dünya dar, Sevindiğiniz anda diktatörler gibi bitersiniz... HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Saadet hanım...
Şimdi, her bir yanımız kan Her bir yanımız feryat Her bir yanımız eksik şimdi! Vatan sağ olsun...
elbette vatan soğolsun, AMA YİĞİTLER BİR BİR GİDERKEN SAĞ OLAN VATANDA KİM RAHAT YAŞAYACAKKİ ACI VE GÖZ YAŞI İÇİNDE YAŞAYANLAR YAŞIYORMU SİZCE.
GARİBANIN ÇOCUĞU CEPHEDE PUSULARA HEDEF ,CONİLERİN ÇOCUKLAR SERBEST OLMUYOR BÖYLE OLMUYOR... BİZ ANAMIZLA BACIMIZLA KURTULUŞ MÜCADELESİNİ YILLAR ÖNCE VERDİK AMA BÖYLESİ KAHBECE GÖRÜLMEDİ
EVET SİZİNDE DEDİĞİNZGİBİ VATAN SAĞ OLSUN ... ŞEHİTLER ÖLMEZ...SADECE KAYBOLUR GERİDE KALANLAR HASRETİNDEN HASTA OLUR FAZLA YAŞAMAZ YA KAFAYI YER YADA ÖLÜR
birileri memleketimizi bölüp büyükisraili kurmak istiyor......bu oyun agelmemeliyız ,bir an önce amerika ve israille bağları koparmalıyız yoksa bunun arkası gelir.....
Birileri yaptı-etti bir şeyler Hâlâ da yapar-eder biriler Kimi uşak oldu birilerine Kimi "Irk!" dedi Kimi "Kimlik!" Kimi koltuk dedi ve koltuk uğruna herşey Kimisiyse "Bize para gerek!" dedi ve "Dinmemeli bu kan!" Var oldu kötülük Var oldu ölüm...
NE ACI NE ACI ZAMAN SUS ZAMANI.........AMA OTE YANDAN SUSARSAM BU SEHIRDE HER YER KIYAMET OLUR SESIMIN DUYULDUGU HER YER MEZAR OLUR......
Sonra, sulandı el alemin ağzı bi güzel Bi güzel de ovuşturdular ellerini Bıyık altından gülerek...
şu an tv de konuşuyor gene ...birbilrini kan üzerinden politika yapmakla sucluyorlar...balık hafızalıyız biz bu ilk değil ki yarın gündem değiştirilir ki coğu zaman yaptıklarını gölgelemek adına gündemi türban yada kürt sorunu ile oyalamıştır...şimdide perdelenecek 3 gün sonra ama o ana babalar unutmayacak...kalemin var olsun şairem...
Hâlâ da yapar-eder biriler Kimi uşak oldu birilerine Kimi "Irk!" dedi Kimi "Kimlik!" Kimi koltuk dedi ve koltuk uğruna herşey Kimisiyse "Bize para gerek!" dedi ve "Dinmemeli bu kan!" Var oldu kötülük Var oldu ölüm...
Sonra, sulandı el alemin ağzı bi güzel Bi güzel de ovuşturdular ellerini Bıyık altından gülerek...
Ve biz! En çok alkışı sevdik Bir yandan sıvazlanırken sırtımız Okşanırken başımız diğer bir yandan...
güzel duyarlı ve anlamı şiiri yazan üstadımı kutluyorum çok manidar bir şiir kutlarım
Çocuklarımızda... Vatan çocuklarımızla daha güzel.... Emperyalist güçler sömürmek için her zaman sinsi oyunlarını oynayacaklar..Önemli olan birlik olmak.. Böyle giderse şehitler ölür,vatan bölünür... ......Acılarla yaşamak bu coğrafyanın kaderi....saygılar
EY İNSAN! KANIMI DONDURAN HALİN OLMASA NE BU KADAR YANAR, NE ÜZÜLÜRDÜM --diyesim geldi. İnsanın insana yaptığını kim kime yapıyor ki değerli dost yürek....
ŞAŞARIM
Birilerinin feryadı tırmalarken semayı
Karşısında sevinene şaşarım, şaşar
İnsan dolsa yanım yörem ölünür mü bu dünyada
Direnirim azraile, yüz değil bin yıl yaşarım
Her şeyin özü insan
Yangının közü insan...
Duyarlı yüreği dert görmeye....
Çıkıp geliversen bir gün ansızın
Tutuşsak el ele çıksak sefere
Feryadımız yeri göğü inletse
Desek ki kardeşiz, desek bin kere
Aymaz yüreklere pusula olsak
Çevirsek rotayı daim sevgiye
Bu kutlu davanın nârıyla solsak
Her bahar canlansa, can biteviye
Bilirim yüreğin yüreğime eş
Ayna gibi ayan, görünür burdan
Ta Levh-i Mahvûz'da kardeşiz, kardeş
Çıkmanın zamanı artık çukurdan
Bir bayrak açalım seninle gel de
Adı, sevgi, dostluk, kardeşlik olsun
Boğulsun zalimler bu kanlı selde
Yeryüzü cenneti insanla dolsun.
Bir garip gelinim acılara gark
Memleket sevdası tuzum biberim
Kin ve nefret gayrı edilmeli terk
Bildiğim yol budur, ben böyle derim ........ gelin
Duyguların yüreğime tesir etmeseydi çalakalem bu dizeler çıkmayacaktı caaan.