Yüreğini içli bir merminin ağıdıyla vurdular Ellerini sonra Buz kesen şafağın saçlarıyla bağladılar Umut bahara hasret türküler söyledi Mavi yazmasında şehit anasının Kızıla boyandı fecir vakti...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUZ KESEN ŞAFAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUZ KESEN ŞAFAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım, güzel olmuş...İmgelemler güzel de,3. ve 4. dizeler''buz kesen şafağın saçlarıyla boğdular/bahara hasret türkülerle ovdular'' olabilir mi? Şimdi de uyaklı oldu...Bİr eksiklik var sanki ritmde...Şiirde kurallı cümleye pek gerek yok...İç ahenkte sorun var gibi sanki...Nacizane önerilerim...Sevgi saygı ve şiirle kalın...
Yüreğini içli bir merminin ağıdıyla vurdular Ellerini sonra Buz kesen şafağın saçlarıyla bağladılar Umut bahara hasret türküler söyledi Mavi yazmasında şehit anasının Kızıla boyandı fecir vakti..
* hoşgeldiniz teşekkür ederim görüşlerinize. yalnız şiirde en dikkat etiğim iç ahenk ve ritimdir. ben burada bir sorun olduğunu düşünmüyorum. çünkü bu hece şiir değil kafiyeye çok da gerek yok arada bir ses ahengi için gerekli sadece. eller ve kelepçeyle bağlantılı olarak bağladılar. ve sonra umut ve bahar biribiryle bağlantılı tükrü mavi yazma ile bağlantılı yani anlatmak istediğim şiirn içeriği tıpkı biribirnden kopamayan kopmaması gerekn zincirlerle bağlı. yine de teşekkür ederim önerinize saygımla.
Yandı anaların ciğerleri.Kızıla boyandı geceleri. Mahşere kadar bitmez bu yangın.Analar hergün ama hergün ,doğan her güneşle bir kez daha ölür.Tüm anaların yüreği kanadı bugün.Milletçe başımız sağolsun.