(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Apansız ve Tümden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Apansız ve Tümden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili üstadım çok dolu sözler şiiriniz duygu bakımından alıp götürdü bizi yüreğinize sağlık kutluyorum sizi sevgiler selamlar bizden..................
Şiire derinlemesine girmek...şiiri hissetmek, şiire gitmek ve orada kalmak. Bütün şarkıların eşlik ettiğini düşünerek mırıldanmak narin kelimelerle birlikte.İşte şiirlerinizi okuduğumda bu duyguların varlığı ile ruhumun doyduğunu hissetmek ne güzel. Her yazdığınız şiir bir öncekinden güzel ...Ne güzel anlatmışsınız yüreğe düşen apansız duyguların neşterlenişini. Kelimelere usulca başını koyan şairin usulca sarılışıydı. Derin sularda kulaç atmak gibiydi geçtiğim her satır. Şiirin dil, kurgusu, sunumu harikaydı. Sevginin asil duruşu bu kadar güzel anlatılabilirdi sizin kaleminizden.
Değerli kaleminize eşlik etmek çok güzeldi bir okuyucu olarak... İmzanızı şiirlerin altında görmek mutluluk.