nağmelerim ağlar şiirlerimde gözyaşları sel olur mezarın toprağını ağırlaştırır kürek atmaz olur
usul usul kendine dönen ruhun dualarında dem bulur arzuların fışkırmaları kefeni delinmiş cemaat utanır camiide kokmaktan sırt üstü tam bilinmezlik kayıp adres dörtyolun bitiminden sağa dön kepezi bulursun o tepe değil öteki tepe
sepetin içinde beşinci kata olanca hızla çekilen ekmeğin çıtır korkuları köpeklere mama olmak böceklere lime lime biber dolması kıvamında zebani öğünü ölmüşlüğün tazeliği cazibe çeksede yeni doğmuş bir bebekte can olmayı arzular arzuhalim tabiiki boş içli kabak sadece kabak tadındadır bilirsiniz
tabut çamdan buram buram memleket kokuyor hanım pek ağladı da pek te emin değilim bıyık altından gülüyor gibi geldi
ne dersiniz sizin ömürler daha çokmu bende dünyaya kazık çakmayı düşünüyorken birdenbire sitenin ansızını gibi dolaştı bacaklarıma yahu ansızın kelimesi gelince bizim ansızını anmadan rahatlıyamıyorum gerçi pek istemezde öyle tabutlu falan olsun uysada uymasada yazdık işte bir ölünün son arzularına kim ne der..
daha dün banyo yapmıştım şimdide bu soğukta; belediye yıkadı ama inanırmısınız hiç üşümedim, halbuki hemende hasta olurum
namazda saf azdı yani helalleştik cemaatle dilenciye sinir oldum ikidebir tabutu aralayıp kısık sesle gördünmü dünya kaç bucak ebeni görürsün oralarda deyip durdu
şimdi toprak atıyorlar haa dostlar siz siz olun tabutla birlikte gömülün ya vallahi vasiyet edin çoluğa çocuga inanın her yerim toprak oldu artık ses falanda kesildi yandın olum yoksul cezanı çekeceksin gününü göreceksin işte gelmekteler biri kara biri beyaz yahu bunlar beşiktaşlı falanmı diye sormadan edemedim kendime birinin elinde döner bıcağı var tavsiyem ne olur ne olmaz siyahbeyazı tutun hadi nefeslerinizle kalın hoşcakalın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir ölünün anatomisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir ölünün anatomisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin bir ölüye uyarlanışı ve onun ağzından gerçeklerin tatlı bir mizah tarzıyla şiire uyarlanışı ve karşısındakilere ders verir gibi anlatışı monoloğ gibiydi.Siyah-Beyazda tutamadım kendimi içim kaynadı hocam ya...:)Nasıl da buldunuz böyle benzetmeyi....bir beşiktaşlı olarak asla unutmayacağım şiirinizi....saygılar sunuyorum,değerli kaleminizi kutluyorum efendim....
yahu bunlar beşiktaşlı falanmı diye sormadan edemedim kendime birinin elinde döner bıcağı var tavsiyem ne olur ne olmaz siyah beyazı tutun hadi nefeslerinizle kalın hoşcakalın...
güzel yaklaşım ama isimsiz olsa daha iyi olurdu fb futbolcuları sabiha gökcende ucarken calıştığım restorana takılıyorlar emre belezoğlu cok sakin biri ama sahada hırcın demek istediğim aslında futbolcu taraftara oynar bazen futboluyla bazende ...
şimdi toprak atıyorlar haa dostlar siz siz olun tabutla birlikte gömülün ya vallahi vasiyet edin çoluğa çocuga inanın her yerim toprak oldu artık ses falanda kesildi yandın olum yoksul cezanı çekeceksin gününü göreceksin işte gelmekteler biri kara biri beyaz yahu bunlar beşiktaşlı falanmı diye sormadan edemedim kendime birinin elinde döner bıcağı var tavsiyem ne olur ne olmaz siyah beyazı tutun hadi nefeslerinizle kalın hoşcakalın...
eh hayat gönlü sarmış gider gittiği an götürdüğü ile kalır dost harikaydı kutlar sevgiler sunarım...
namazda saf azdı yani helalleştik cemaatle dilenciye sinir oldum ikidebir tabutu aralayıp kısık sesle gördünmü dünya kaç bucak ebeni görürsün oralarda deyip durdu
Yoksul senin bu dizelerin okuyan ağlasınmı gülsünmü korkudan kahırdan ölsünmü İki dünyada da okunur bu şiir yüreğine sağlık çok güzel gerçeğin özü dizeler Daim ol kardeşim
ÖLÜMÜ HATIRLATAN HERKESE HER ŞEYE SELAM İLE EYVALLAH... HAYATI SONSUZ SANANLAR TORAK GÖZE DOLUNCA DER EYVAH....
ÖLÜMÜ HATIRLATAN HATTA YAŞATAN DİZELERİNİZİ VE SİZİ KUTLUYORUM...KEŞKE YARIN ÖLECEKMİŞ GİBİ HAYATA BAKSAK AMA İNSANOĞLU ÖLÜMÜ KENDİNE HİÇ KONDURMAZ ALLAH ÖLÜMÜNDE HAYIRLISINI VERSİN...BİRE EMANET OLUN DOST...SAYGILAR...
Birde tersini düşünün arkadaşım.. Melekler alıyor gökyüzüne çıkıyorsunuz.. O güne değin tüm iyilikleriniz sizi kucaklamış.. Gülümseyip şükrediyorsunuz.. Saygılarımla..
"usul usul kendine dönen ruhun dualarında dem bulur arzuların fışkırmaları kefeni delinmiş cemaat utanır camiide kokmaktan sırt üstü tam bilinmezlik kayıp adres dörtyolun bitiminden sağa dön kepezi bulursun o tepe değil öteki tepe"
Bak yaaa, mükemmel, mükemmel. Tam bir şizofreni gibi. Mükemmel bir senaryo. Yer yer karikaturize etmişsiniz gerçekleri, gülüyorum okurken ama gerçek te bu diyorum. Hayat bu. Şairim. Tebrikler, Yürekten kutluyorum.