söyleme blmesinler, bu aşkın birliğini kaçamayız vallahi, sinemeyiz şeytandan nazar değer kem gözden, bozarlar dirliğini ne kadarda var ise, izinimiz sultandan . kahrolan şu gönlümün, sitemi çok avama düşmüş yatağa canan, toprağın kıvamına akar şevkimin kanı, beddua makamına melun dünya baden iç, tek gözü kör şeytandan. . sindirilmiş aşkların, başı bağlı karalar üşüşmüşler ağalar, bildiğini sıralar aşıkların gönlünde sızılayan yaralar şeytan umur dinlemez, izinlidir hakandan . ne kadar temizlesen, pisi pasağı gitmez hiç dinlemez kuranı, yalan dolanı bitmez yoksul allah fermanı, cemalindedir yitmez iblis sultan dinlemez, habersizdir furkandan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUS.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUS.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kahrolan şu gönlümün, sitemi çok avama düşmüş yatağa canan, toprağın kıvamına akar şevkimin kanı, beddua makamına melun dünya baden iç, tek gözü kör şeytandan.
Siirin dokunusu konu isleyisi cok guzeldi , manalarin icinden cekip alinan konular sayfaya yazmakla bitmez guzellikteydi. Yurekten kutladim kaleminizi ve sizi . Selam /saygimla..
Okumakla kalmıyor insanı düşünmeyede sevk eden bu güzel şiiri yazan yüreği kutluyorum...Yüreğinize duygularınıza bereket kalbiniz kaleminiz hiç susmasın ses olsun inşl. Saygılarımla esen kalın.
ne kadar temizlesen, pisi pasağı gitmez hiç dinlemez kuranı, yalan dolanı bitmez yoksul allah fermanı, cemalindedir yitmez iblis sultan dinlemez, habersizdir furkandan
Söyledim bilsinler, saklama ne olur, Aşık dediğin senin, karşında durur. İnsan severse sevdiği her zaman korur, Hayat sırdan bıkmıştır, gönül sultanı karşımda HakanKURTARAN Değerli Şair, Çok Güzel bir şiirdi, Bende bu dörtlüğü yazdım. Tebrik ederim.
ne kadar temizlesen, pisi pasağı gitmez hiç dinlemez kuranı, yalan dolanı bitmez yoksul allah fermanı, cemalindedir yitmez iblis sultan dinlemez, habersizdir furkandan.... tek kelimeyle harika...yüreğinize sağlık...
kahrolan şu gönlümün, sitemi çok avama düşmüş yatağa canan, toprağın kıvamına akar şevkimin kanı, beddua makamına melun dünya baden iç, kör gözlü şeytanından . Merhaba,şiir anlam ve yüreği koyma adına çok nadide...Seven yürek ürperti içinde...sevgisinden vuslaata erememeten korkmakta...Çok seven yüreklerin hep telaşı budur...Bir de tarihte sevenlerin çektikleri görülünce...insanlar sevmeye korkar hale gelmekteler... tarih bounca işi gücü kötülük olan insanlar da az değil doğrusu...arkadaşını kıskanan...komşusunu çekemeyen...Özellikle de sevenlere düşman olan kin yüklü yürekler var...Böylelerinin de kötülüklerinden ırak durmak gerek...şiirinizde güzel nüanslarla buna dokunmuşsunuz... Yüreğinizi tebrik ediyorum...aleminize sağlık diyorum...güzel günler dileğimle...
ne kadar temizlesen, pisi pasağı gitmez hiç dinlemez kuranı, yalan dolanı bitmez yoksul allah fermanı, cemalindedir yitmez iblis sultan dinlemez, habersizdir furkandan
kahrolan şu gönlümün, sitemi çok avama düşmüş yatağa canan, toprağın kıvamına akar şevkimin kanı, beddua makamına melun dünya baden iç, kör gözlü şeytanından . kutlarım gönül sesiniz susmasın.
Sus/ma- susmadım olmuş her dize.Çok güzeldi yoksul kardeş. Bu fırtanadan sağ-salim çıkman umulur ki ,çözümü yine sen de..Kutlu/yorum gönülden. Sevgimle.
ne kadar temizlesen, pisi pasağı gitmez hiç dinlemez kuranı, yalan dolanı bitmez yoksul allah fermanı, cemalindedir yitmez iblis sultan dinlemez, habersizdir furkandan
her kıtası ayrı güzeldi yoksul kardeşim.Son kıta bambaşka güzellikte.Yüreğine sağlık.Saygılarımla...
hak ilhamı sevgsi eksilmesin sevgiler olsun
yureğine ,kalemine ömrünme sağlık,,,,,
,