Sen hiç doğmadın Ve hiç doğmayacaksın. Asla benim olmayacaksın… Ama, yine de Sen benim kaderimsin, Biliyorum… Doğduğum günden beri Karanlık dünyama, Doğmanı bekliyorum.
Hayalin dolanır dört yanımda O Gülen Yüzünle… Sen, aklımın baş köşesindesin; Dinlediğim, yanık türkülerdesin. Göklere açtığım şu avuç avuç Dualarımda, dileğimdesin Gece gündüz gölgelerde, Aynalarda benimlesin.
Sen, hayatımın anlamısın, Öyle ki… Güneş seninle doğuyor, Dünya seninle dönüyor, Zaman seninle akıyor Kalbim seninle atıyor Ve gökteki o yıldız, Sen olmuş da Benim için parlıyor…
Hayalin yetmiyor artık bana Ve bak ağlıyorum şimdi, Seni dilediğim o Kabul olmayacak duama… Ağlıyorum… Göz yaşlarım sel olsun diye. Ve alıp götürse beni, Senin olduğun yere Aşkınla sularda erisem Bir bardak su olsam da içsen beni Dolaşsam bedeninde. Sonra damarında kan olsam, Seni yaşatan can olsam Sarılsam sıcacık yüreğine, Bir daha bırakmam; biliyorum Ben doğduğum günden beri Yalnız seni seviyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..BİLİYORUM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..BİLİYORUM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen, hayatımın anlamısın, Öyle ki… Güneş seninle doğuyor, Dünya seninle dönüyor, Zaman seninle akıyor Kalbim seninle atıyor Ve gökteki o yıldız, Sen olmuş da Benim için parlıyor…
Müthişti sevginin ifade edilişi.Umut var ama imkan yoktu.Yine de bekliyor seven gönül.Nerden nasıl ulaşabilsem sevdiğime diye çırpınıyor yürek.içinizdeki umutlar yağmur olsun yağsın şu güz günlerinde üzerinize.Kutlarım.
Anlatmak istediklerim ancak bu kadar net ifade edilebilirdi. İlgi ve yorumunuz; temenni ve takdiriniz için içten teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum efendim.
Öyle ki…
Güneş seninle doğuyor,
Dünya seninle dönüyor,
Zaman seninle akıyor
Kalbim seninle atıyor
Ve gökteki o yıldız,
Sen olmuş da
Benim için parlıyor…
varlığına inanılmayan aşkın muhteşem anlatımı
tebrikler ....