(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutulmaz// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutulmaz// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
toprak kuma, kum çöle döndüğünde balıkçı ağlarının yırtıklarına kurulur çilingir sofraları --------- ve söylenir kah içten kah dıştan hasretlik şarkıları kime söyleneceği çok da önemsenmeden.
*
biraz gökyüzü çalınır eski denizlerin esrik türkülerinden ---------- umut çağrılır her çırpınışında çünkü denizin fısıltılı dedikosu yükselir dalgaların, dünya bir uctan bir uca çekiştirilir .
*
ve başlar uzaktan, ilişilen yolculukla bütün depremler arsız kfürler, söbeler, onursuz aşklar ---------- aşka okunur zaten bütün şiirler, en büyüğünden en küçüğüne dek, sevda istenir sarhoş dudaklardan tanrı'ya dua, en kutsalından...
*
sonrasında yıldızla yıkanır, yalnızca bir kadının saçları an'a vuran özlem o, yatakları kuruyan ömrün yeşil kalan tek cennetidir ---------- bilinir ki yüz yıllar boyunca tüm aşkları dalından koparan tek bir sevgili söyler son sözü, o kadın ki dilenen de dillenen de o, son cennettir...
*
---------- ahların da ağların da ağlama vaktidir....
UMUT ve DOSTCA