(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEBESSÜMLERİMİ ÇALDILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEBESSÜMLERİMİ ÇALDILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba efendim günaydınla başlayan bu güzel sevgi bahçesine koşmak orda kendime bir buket sevgi almak kadar güzel bişey yok efendim hani derlerya şiir ruhun gidasıdır diye bunu söyleyen nasılda güzel söylemiş benim gibi sadece şiirlerin gizeminde yaşamaya çalışan biri için bu güzellikler beni hayal aleminde diyar diyar dolaştırır bir bulutlara çıkar gönül coşkusuyla bir demir parmaklıklara hapseder gönül hüznü ile gülü öperken gözyaşlarım üşür dediğiniz gibi mutluluğun bulunmadığı yerde uzakta olsa sevginin meletem rüzgarlar eser bazen mutluluğu yakaladığında tabutlar her ne kadar tek kişilikte olsa yüreğiimize sarmaladığımız sevdalarda bizimle bizimle gelecekler efendim bunca yıl yük olmadı ise bu sevda giderkende yük olmayacak eminim her okuduğumda bir başka duygu hisseder yüreğim bin selam olsun bu güzel yüreğe sevgi çiçeklerimle yolluyorum teşekkürlerimi efendim sevgi deryasında şiirlerle mutlu kalın
selam efendim yorumu yorum yapan şiirin güzelliğidir hüzün hiç yakamızı bıraktımıki sevdaya hasret yüreğimizde hissedip anlatamadıklarımı yazamadıklarımı sizin sözlerinizde buluyorum inanın bana ben ilk okul mezunu olduğum için benim dünyam küçücük çok okuyorum ama bu yetmiyor işte derdimi anlatmaya ama sizin şiirlerinizde kendimi yaşıyorum inanın bu yorumunuzu okurkende yazarkende gözyaşlarım akıyor bir taraftan ama bu sevinç gözyaşları duygu yaşları çok teşekkür ederim bu can bu bedende olduğu sürece ses olmaya çalışırım her şirinize istediğiniz sürece efendim sanki aklımı okuyor gibisinz :)bin selam olsun güzel yüreğinize iyi günler diliyorum hep mutlu kalmanız olurmu bütün dileğim
Merhaba Hayrunnisa hanımefendi... gerçekten şiirimi dinlerken buğulandı yüreğim...Bu ne biçim yorum...Kendi şiirlerimi tanıyamaz oldum...hüzünler bu kadar mı güzel olurmuş...Bu kadar mı dokunaklı...Yüreğinizi koyarak ...yaşayarak seslendirmişsiniz...Dinlemek yürek ister bu şiirleri inanın...Sayende sayfamma hareket...anlam...duygu geldi....bir o kadar da hüzün...Kendilerine "hüznün şairi" deyenlerin okumasını isterdim doğrusu...Bir de şiir yorumlayanlar....Yürekten tebriklerimi...teşekkürlerimi...saygılarımı...gönderiyorum dğerli ses...iyi ki varsınız...
Merhaba değerli kalem...ilgili, kaliteli ve değerli yaklaşımınızla her zaman ayrıcalıklı olduğunuzu farkettiriyorsunuz...Katkılarınızdan mutlu oldum...teşekkür ediyorum...Saygılarımla
" tebessüm " hırsızlığı da başladı demek ki...ilginç fakat bir o kadar da özgün bir buluştu şiir adına...teşekkürler...tebrikler değerli şair dostum...selamlar, saygılar...
şiir baştan sona çok güzel içten ve duygulu....ama son iki dize...........durup bir düşündüm...ne çok şey çağrıştırdı bende...hayat ne kadar garip....aslında bize uzunmuş gibi gelen kısacık bir yol....kocaman yüreklerimize herşeyi sığdırıyoruz...ama sevgiye gelince fazla barındıramıyoruz...yüreklerimizde...sonra küsüp yalnızlığa sarılıyoruz.....oysa sevmekten başka ....güzel olan ne var......ama nedense...bunu başaramıyoruz genelde...kutlarım gönülden saygılar selamlar...
Merhaba değerli şair...özün ve anlamlı yorumlarınızla şiirimin şerhini yapmışsınız adeta...katkılarınızdan ötürü teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum...Güzel günlere...
Merhaba değerli şair, şiirinizi, tarzınızı takdir edenlerdenim...Bu yüzden çok yazıyorum..Ancak benim de hiç beğenmediğim halde ısrarla sürdürdüğüm bazı zaaflarım var.Affınıza sığınarak bunlardan bahsetmek istiyorum. Birincisi, yorumlarıma kısa cevaplar almak morelimi bozuyor doğrusu. "Acaba rahatsız mı ettim bu kadar boş lafla" diye hayıflanıyorum. Sayfalarca yazıyoruz,karşılığında bir sözcük "teşekkür ederim" bu kadar mı? Ya bu kadar söylemler var, emek var, hiç mi hoşuna gitmedi, öyleyse onu da yaz...
İkinci zaafım da, iadeyi ziyaretlerdir.Sayfasına misafir olduğum değerli şair,yazar iadei ziyarette bulunmazsa favorilerimden çıkarırım...
Bunları sayfama geldiğiniz için itiraf ettim, içimde kalmasın istedim...Lütfen alınıp kırılmayın,kalp kırmaktan çok korkarım, ancak sesli düşünmem lazımdı.. Çok teşekkür ediyorum saygılarımla değerli şair...
Tabutlar, bedenler için tek kişiliktir üstadım.. yürekler için değil. Ya yürekler ölürse ne yapacağız, yüreklerdeki duygular, düşler ölürse ne yapacağız! Şiir değişik imgelerle süslendiğinde, aynı malzemelerle de olsa aşçısı kıvamında harmanlandığında tadı da değişik oluyor işte.. Kutluyorum üstadım.
BENİM TEBESSÜMLERİM İNADINA AMA YÜREĞİM GÜLMÜYOR :( sevdalar iki kalp ister
tabutlar tek kişiliktir
NE KADAR GÜZEL EVET CAN DEDİĞİN CAN BİLE GELMİYOR EBEDİYETE GİDERKEN,CANDAN TEBRİK EDİYORUM USTA KALEMİNİZİ DUYGULU YÜREĞİNİZİ DEĞERLİ DOST YÜREK BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SAYGIMLA.
Merhaba dğerli kalem, Takdir ve saygı ile şiirleriniz paylaştığım şairlerdensiniz...sayfama misafir olmanız benim için onurdur...Hele de şiir gibi anlamlı,değerli söylemler bırakmanız ayrı bir mutluluk kaynağı...Şiirler yorumları kadardır belki de...Yürekten teşekkürlerimi gönderiyorum...Saygı ile...
tebessümlerimi sonbaharlar çaldı ====== sevdalar iki kalp ister
tabutlar tek kişiliktir
Huzun sitem serbet siirinize ve de fondaki nadide karakalem calismaniza cok guzel gitmis. Siir giris dizeleri ve finaliyle lezzet ve keyf birakti okurken . Yurekten tebriklerim .. Selam ve saygimla.
Merhaba Nezahat Hanım, şiirleriniz gibi yorumlarınız da içten ve anlamlı...Güzellikleri dostlarla paylaşmak ne güzel...Teşekkürler değerli kalem...saygı ile...
merhaba efendim sararan yapraklar her zaman bana öyle hüzün verirki sanki bütün aşkları alıp götürür gibi gelir ve aynı duyguyu eski antik şehirlerde yaşarım neler yaşandı ne acılar ne tatlı günler yaşandı acaba diye çok düşünürüm bu güzel şiirnizde aynı duyguyu yaşattı bana haklısınız sevmek bir bedel isterse hep sevendir feda eden canı pahasınada olsa ama tabut tek kişilkte olsa yürektedir sevilen onunla gider resim muhteşem her zamanki gibi elleriniz dert görmesin efendim yüreğin sesi ise harkulade bir sevgi anlatımı **yeterki içimde ağlama ** diyecek söz bulamıyorum efendim sadece alkışlıyor ve şiirin güzelliğinde gidiyorum kucak dolusu sevgi çiçeklerimi bırakarak hoşçakal
selam efendim ne kadar nazik bir yüreğiniz var binlerv eteşekkür ederim o güzel şiir eger seslendirilmeden asılsa idi inanın bana çok üzülürdüm çok teşekkür ederimteşekkür ederim efendim sevgi ile kalın ayrıcabu güzel sözler içinde teşekkür ediyorum güzel yüreğiniz var olsun
Merhaba, hoş geldiniz sefalar getirdiniz...Size gönderdiğim şiir seslendirmenisi bekleyecek uygun görürseniz...On gün dediğiniz için,ben de bu süre geçsin diye serbes bir şiirimi attım...Yorumlarınızla duygularıma tercüman olmuşsunuz....Çok anlamlı dizeler...yürekten ve samimi...Sevgilerin şairi olduğunuz belli...Buram buram sevgi akmakta söylemlerinizden...Yürek dolusu teşekkürlerimi gönderiyorum değerli ses...değerli kalem....İyi ki varsınız...Saygı ile...
GÖZE VE DUYGUYA HİTAP EDEN BİR SAYFA BURASI..HARİKA DİZELER HARİKA BİR RESİM.....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.
merhaba değerli ve duygulu yürek...şiirimden etkilenmenizden mutlu oldum...umarım sık sık paylaşımda bulunuruz...Sizi tanıdığım için mutlu oldum...umudunuz solmasın...kalbiniz acımasın dileklerimle...teşekkürler...
Merhaba, öyle de söylenebilir...Sevmek kendini adamaktır...Ben sevenler adına "seveni " adadım sevilen yaşasın diye...Sevilen de ahde vefa varsa zaten ardından yaşayamaz...O da sevenin bağlılığna kalmış...Aslında ölmek sembolik...Sevginin gücünü abartılı vurguladık...Sayfama hoş geldiniz...teşekkürler değerli şair...Sizi tanıdığıma mutlu oldum...saygılar....
merhaba değerli kalem...Aşk seveni kırmama adına...aşkını yaşayamama adına korkulmalı...gerçek sevgilerde acı ve hüzünler de haz verişar...Aşksız kalmaktan korkmalı...Çok teşekkürler...yüreğinize sağlık...saygı ile...
Sonbaharla bllikte gelen hüzün Hüznü hissettirdi bu dizeler Özellikle final muhteşem Yine kara kalem çalışmalarınız harika... Ben de çalışıyorum ama çok çalışmam gerek Gerçekten çok zor çalışma Sizi kutluyorum hem şiiri hem resmi. Sevgilerimle...
Merhaba,ilgi ve istek başarmanın en büyük nedenidir...Pozitif ve nazik iltifatlarınız için yürekten teşekkürler...Çalışmalarınızı görmek isterim...Hayata kattığınız yaşama sevinciniz eksilmesin...saygılarımla...
Aşk hak edenlerin olsun diyelim . Her zaman bir taraf daha fazla sever.. Bir taraf daha çok acı çeker. Aşk bazen tek kişilik yaşanır. Bir taraf yükü çeker, kanayan olur.Asil bir aşık, ölümü kendine, yaşamayı sevdiğine bırakmış dizelerde.Yürek sesinizi kutluyorum Aşkı yüceleştirmiş tepelere çıkarmışsınız. Ömrünüze bereket. Sevgiyle, şiirle, aşkla kalın.
Merhaba,gerçeksevenler acı çekse de aşkı dolu dolu yaşar...Sevgi erdem ve özveriden mutlu olur...Anlamı ve duyguları okşayan söylemlerle şiirime farklı ve özgün anlamlar yüklemişsiniz...ilgi ve iltifatlarınızdan mutlu oldum değerli kalem...Yüreğiniz sevgilere açılan pencere olsun...mutluluklar aydınlık kalpleri sever...teşekkür ve saygılarımla....
mutluluk gönlüme uğramaz kimi zaman bağrıma düşen dikenler olur bülbüller konmaz hayallerime gülü öperken göz yaşlarım üşür
baharsın içinde menekşeler renklerin gökkuşağı ellerimde umutlarımı götür bir kelebeğin kanatlarında hadi mutluluğa uç yüreğim senin
ölmek kaderde varsa aşk hak edenlerin olsun
toprağa düşmesini bilirim kokusu yabancı değil yeter ki içimde ağlama
sevmek ölümüne güzel sana yaşamak yakışır aşka bir bedel yeter
sevdalar iki kalp ister tabutlar tek kişiliktir Faruk Nafız ÇAMLIBELİ anımsattın dost bu güzel şiirle ancak bu kadar mükemmel anlatılır sevgiliye aşk ve hislerin.Süperrrrrrrrrrrrrrrr..Yüreğin ve kalemin hep çağlasın