(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLEMİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLEMİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rabbim bizleri, cümlesini nefsinin kötü arzularına alet etmekten korusun, Cemalettin Hocam, ihlaslı kaleminizden anlamlı bir güzel eser okudum... Selam ve saygılarımı bıraktım...
Kaptırmış gönlünü zevki sefaya Dayanılmaz asla cevri cefaya, Doldurur boş işi durmaz kafaya, Gönlünü şeytan perişan eylemiş.
Merhaba Cemalettin Bey,şiirleriniz hep emr-i maruf üzere...anlamlı ve nasihat içerikli...Bu cuma gününe de yakışmış...Her insanın sık sık birilerinden öylesine nadide söylemleri ve telkinleri dinlemesi,yahutta okuması gerekmekte...Çünki dünyanın meşakkati içerisinde zaman zaman kalp kötülüklere meyletmekte...nefis hata ve günah yaptırmakta...doğrusu bu gün şiiriniz bize anlamlı ve güzel telkinlerde bulundu...Yüreklerimiz yumuşadı...gönlümüz iyiliklere temayül etti...Böylesi güzel amellere vesile olan nadide dizelerin sahibi de elbette sevaba girmekte...Çok tebrik ve teşekkür ediyorum değerli şair...her şey gönlünüze göre olsun...saygılarımla...
Tebrikler hocam, cok güzel Hakk siiri yine. Yüreğinize sağlık. Candan kutluyorum. Bir yazım yanlışı var hocam, anlayınca cemal kakkı aşk ile. Burada Kakkı Hakkı olacaktı. Saygılar abim
Özünü de kâmil insan bulursa,
Öz benliğinde de Hakk’ı alırsa,
İhsana Âdem barışan eylemiş.
**********************
Şair de, ne güzel söylemiş..
Kutluyorum kaleminizi...