Ardından... Zamanın Kirli ellerine değer g-öz Gri bir sefer tasının çığlığında Kaybolur aşk.
Sonrasında... Yorgunluğun köşesine yaslanır baş Yitik adreslerin silik masalında saklanırken yüreklerdeki en derin sızılar Bir şiirin kabzasında arınır düş(l)er...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B-akmalı Hayata şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B-akmalı Hayata şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat atının eğerinden bazen düşersiniz . Bazen de bile bile atlarsınız o eğerin üstünden. Sonra pişman olup "hayatı yakalayalım" deriz. Tam elimizi uzatırız ki bir de bakmışız elimizde hayatın en olmadık yeri kalmış. Yorgunluk... Kutlarım Sevgili Sera. Saygımla.
İŞTE BU DİZE NELERİ ANLATMIYOR ? BİR ŞİİR TÜM YAŞANMIŞLIĞIN TEK ŞAHİDİ .YAZILDIKCA ARINDIRIR YÜREKLERİ BİR NEBZEDE OLSA ACILARINDAN.TEBRİKLER SEVGİLİ ŞAİREM YİNE ÇOK GÜZEL DİZLER.BAŞARILARIN BİTİMSİZ OLSUN.SEVGİMLE.
Sonrasında... Yorgunluğun efendisine yaslanır baş Yitik adreslerin Silik masalında saklanırken Yüreklerdeki en derin sızılar Bir şiirin kabzasında arınır düşler...
harika bir duygu seli akmış kelimelerin ahenk içindeki dansı ile kutlar sevgiler sunarım...