(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAKTİNDEN ERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAKTİNDEN ERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey vaktinde... Vaktinden önce gelen yükler ağır olur. O yükü taşımak zor olur. Ne yazık ki günümüzde bir çok insan çok şeye vaktinden önce el atıyor.. ve vaktinden önce yaprak döküyor. kutluyorum..
demde duru bir su iken bulandım boğazım da pis lokmayla dolandım yüreğin batışın da çıkınlandım kurak toprak oldum vaktinden erken......AZAP...DEDİM İŞTE...
GÖNLÜ COŞTURAN GÜZEL ŞİİRİNE SELAM BE DOST SEVGİLERİM YÜREĞİNE...
AZAP tarafından 10/3/2011 5:17:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yangili bir dongu yasayan ic dunyanin disa vuran sitemleriydi. Kader ve keder hep yol ustunde degilmi mustafa Bey onlar bizi biraksa bile biz onlari birakamiyoruz iste. Yine guzel bir huzun /sitem kokan siirdi. Yurekten kutladim . Selam ve saygimla.
Oyyyyyyyy oyyy sevgili dost 2010 senesinde başlamış daha kahırlanmaya,vaktinden evvel demeye.Ne alaka bilmemde Orhan Babanın vaktinde gel sevgilim geç kalmış olmıyasın çağrışımı yaptı şu an, sizin mısralarınızın derinliğinde hep hayattan,dostlardan, felekten şikayetinizin hatta ve hatta kavuşulmayan sevdanın izlerinden bir kesitler anlaşılıyor.Hem siz dünyadan erken çekilen değilsiniz bence maneviyata daha yakınsınız.Şarkı demiş bazı yorumcular bende diyorumki Urfalısınız ya şimdi rahmetli BEDRİ KAZANCI sağ olmalıydı o billur sesinden bu mısralarınızı gazele dökmeliydi offffff anam offffffffff URFA DAĞLARINDA GEZER BİR CEYLAN GİBİ
beste tadında ne güzel dizeler tebriklerim hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Mustafa dost..:) sevgim saygım selamlarımla..