Nasıl bir mezraadayım? sanki dünya süvarileri bedenimi kıyıyor gibi, Ayağımdan tutan da kim? Kimin bu sonsuz tünel? Sanki düşecek gibiyim! Uykumda gezinir ruhlar, yorganımdaki gölgede kim? Taş yağıyor kıbleme, bu ağır imtihanda kimin? Bir yalnızlık oku gezinir suretimde, hıçkırarak ağlayacak gibiyim! Ben kulluk yolculuğumda pişmemiş bir günahkârım, Seyyahlığım boşuna, aydınlıktan yoksun bir dünyadayım… İlmihalim bozuldu, bana bir sufle verin, Sesim çıkmıyor, boğazımdaki kuvvetli elde kimin? Annemi kaybettim, Cennet hanesi kilitli, Gözlerimde kabristan ateşi, külleşti nefsim, Ben bir hale evindeyim, Önümde karanlık bir umut, bana temkinimi verin! Çatır çatır günah banyosu, sabunum bitti, bana kokumu verin! Ayna boş, oda boş, hayaller boş, çerçevemi verin, Rehberim çıkmazda ve çiçeklerde Mina yalnızlığı, Karnımda gezinir hurma, bana huzurun ilmini verin, Nasıl dayanılır bu yetimliğe, nasıl bir yokuşta bekleyişler, İntiharım yakın, ah! Bu Azrail gardiyanı, Tutun elimden inanç halatları, Düşmemeliyim, hüsranın ateşten tahtına, Bana Kef deyin, harfimi yitirdim, Saçlarımda fani renkler, berberim kayıp, bana makas verin, Ey Yaratan! İhlâsım çaresiz, bana Esma’yı verin, Melekler dergâhında imdadım kısır, doğmuş yakarış kula, Bana rahmet pınarını gösterin, bitsin feryadım ruhumda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARESİZLİK UMMANINDAYIM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARESİZLİK UMMANINDAYIM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.