(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK ATEŞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK ATEŞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşka dair...kısa ve çok derin içerikliydi...aşktan canı çok yananlara da tercüman olmuşsunuz...sanırım,insanoğlu aşkın içeriğini bilmiyor ve yanlış algılıyor...şöyle der, Aytmatov ,(Al Yazmalım,Selvi Boylum)adlı eserinde"aşk neydi..aşk,dostluktu...aşk,emekti..."aşkı,bizler,oyun sanıyoruz...ateşe yüreğimizi koymanın farkında olmadan...15 yaşındaki genç ne bilsin aşkı...daha dostluğun,arkadaşlığın ve insanın kıymetini idrak etmeden...sanırım,cinsel çekimler,sevgiye açlık gibi çok faktör var aşka,aşk diye düşmenin...çok da haklısınız dizelerinizde...aşk diye ateşe atılmak çoğumuzun yaptığı...sonra da,topla pirincin taşını...(bu deyimin anlamına dair bilgi toplarsanız,yerinde bir deyim olduğunu farkedeceksiniz)
tebriklerim,aşkın ne yaman bir duygu olduğunu az ve öz olarak dizelere düşmenizedir...selamlarımla..
bazen aşk ı bulmak kendini kaybetmektir... hayatla bağları kesmektir..melankolik bir yaşama merhaba demektir kendin olmaktan çıkıp aşkı n yörüngesine girmektir buda bizlerden çok şey alıp götürür...
tebriklerim,aşkın ne yaman bir duygu olduğunu az ve öz olarak dizelere düşmenizedir...selamlarımla..