(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gök kırgınım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gök kırgınım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nisan kıskanıyor eylül’ü sonra Ah Be Sairim Inanir Misin Siirine Yorum Yapmakta Zorlandim Gok Anlar Demissin Gok Anlamaz Icimizdeki Aciyi Misralarin Guzeldi Ama En Cok Beni Derinlere Savuran Gozlerim Kayik Sularinda OLdu Ictendi Ve YUrekten Damlayan Satirlar Bir Asik Yanlizligi Anca Bu Kadar Guzel Anlatabiliri.. Kalemin Ve Yurek Sesin Daim Olmasi Dileklerimle Kutlarim...Tebrikler Saygilarimla
Günün şiiri, hani yılın şiiri diye bir etkinlik olsaydı... Bence yılın şiiriydi.
Sade ve çokça anlaşılırdı her kelimesi, öznesi ve tüm öğeleri şiirin. Deniz adamları su altına mercan veya değerli şeyler bulurken, Değerli Şair, iç derinliklerinde çokça incileri gün ışıklarına çıkarmış.
tebriklerim günün şiirine hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Şimo dost...:) sevgim saygım selamlarımla...
şiir daha güzel olabilirdi. kurguya dikkat etseydin. her cümleyi yarım kesip alta devam etmişsin. bu okuyanada şiirede zorluk. bence yüksek sesle bir oku şiiri. saygımla
(/) lar 'la çift anlam yaratma modasına takılmış bir şiir daha...şiirleri zorlamaktan,akıcılığını bozmaktan ileri gidemeyen saçma bir moda. Böyle akımlara neden takılır şairler anlamak zor,yoksa çok daha güzel birşiir olabilirdi...
''Ya Kente yol düşerse Geri gelemese Asarım ağacın Kaburgasına Tenimi Yeminim var Yağdırmam üstüne''
.