hali hazırda çivisi eğrik soyunuk zihnimin papatyaları buhurdan kundaklar serili aklıma sana nasıl inandım kara kaşlı telve nasıl kapıldım kahverengi yalanlarına hali hazır da, hâl tükenmiş dudağımda hâlâ buz kesiği haziran foyası çıkmazmış yolların ne doyurması!
hali hazırda bu son diyen kaçıncı izdüşüm raksı kaçıncı havan buğulaması konuşsana örgün aynanın hayal aksi perdeler neden ırgalanır sıtma giyinmiş siyah empozelerle düşler neden gebe kırık mavilere ya hiç selef tanımamış bu irtifa! ha! ahali kalabalık halbuki hali hazırda!
bir mazbata sindi burnuma ki; hazirandır sorma avane hevesler dumanla karışık ne zamandır bu çarkı ortadan kaybolmuş icazetin yansımasıdır bu gardı, garbından bombalanmış acemaşiran bir şarkıdır ama en çok kendi batığını, kendi arayan geminin masalıdır!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendi Batığını Kendi Arayan Gemi Masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendi Batığını Kendi Arayan Gemi Masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu çarkı ortadan kaybolmuş icazetin yansımasıdır bu gardı, garbından bombalanmış acemaşiran bir şarkıdır ama en çok kendi batığını, kendi arayan geminin masalıdır!
bu gardı, garbından bombalanmış acemaşiran bir şarkıdır
ama en çok
kendi batığını, kendi arayan geminin masalıdır!
beğenimle...